نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۲

انتشار تصاویر جدید و خیره‌کننده از بازی Horizon Forbidden West

استودیو گوریلا گیمز تصاویر بسیار زیبایی از Horizon Forbidden West منتشر کرد که بخش‌های مختلفی از این بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز را به نمایش می‌گذارد.

با اینکه هنوز چند هفته‌ی دیگر تا عرضه‌ی بازی Horizon Forbidden West برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 فاصله داریم، چشم طرفدارها به جمال این اثر اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز روشن شده است. هفته‌ی گذشته تریلر صداپیشه‌ها و تریلر داستانی بازی Horizon Forbidden West پخش شد و اخیرا یک تریلر گیم‌پلی مفصل و تصاویری از بخش‌های مختلف آن در دسترس قرار گرفت.

این تصاویر درکنار پیش‌نمایش تصویری رسانه‌ی IGN از بازی Horizon Forbidden West منتشر شد. در مجموع ۱۱ تصویر تازه به نمایش گذاشته شده است که مکان‌ها و کاراکترهای مختلفی را نشان می‌دهند.یکی از این تصاویر قهرمان بازی را مشرف به ساحلی نمایش می‌دهد که ربات‌های Watcher مشغول گشت‌زنی در آن هستند. همین‌طور اسکرین‌شات دیگری الوی را در یک منطقه با ساختمان‌های فرسوده نشان می‌دهد که طبیعت یک اتوبوس را به مرز نابودی کشانده است. همچنین الوی را در حال عبور از مناطق برفی می‌بینیم که گذر گیمرها در بازی به آن‌ها خواهد افتاد.

همه‌ی این تصاویر به نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی Horizon Forbidden West مربوط است که نشان از عملکرد بصری خارق‌العاده‌ی آن روی کنسول نسل ۹ سونی دارد. این بازی نقش‌آفرینی رده‌بندی سنی T یا مناسب نوجوانان ۱۳ سال و بالاتر را دریافت کرد که مشابه بازی Horizon Zero Dawn است. کاربران پلی استیشن 5 باید حدودا ۹۰ گیگابایت از فضای ذخیره‌سازی کنسول را برای تجربه‌ی بازی آماده کنند. درحال‌حاضر بازیکن‌ها به‌جز انتظار نمی‌توانند کار دیگری انجام دهند؛ چراکه بازی Horizon Forbidden West در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) عرضه خواهد شد.

الوی در حال عبور از یک منطقه با ساختمان‌های فرسوده

الوی مشرف به ساحل بازی Horizon Forbidden West

الوی در حال جست‌وجو در محیط برفی Horizon Forbidden West


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده