نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۷

تاسیس استودیو New Tales توسط اعضای سابق اکتیویژن و یوبیسافت

به‌تازگی تیمی از توسعه‌دهندگان که سابقه‌ی فعالیت در شرکت‌های بزرگی مانند اکتیویژن بلیزارد، یوبیسافت و سگا را داشته‌اند، استودیوی جدید خود را تحت عنوان New Tales در شهر پاریس تأسیس کرده‌اند.

استودیوی New Tales که توسط تعدادی از اعضای سابق شرکت‌هایی مثل اکتیویژن بلیزاد، یوبیسافت و سگا تأسیس شده، قرار است به‌صورت همزمان به توسعه و انتشار بازی‌های ویدئویی مختلف بپردازد. باتوجه‌به اینکه تأسیس‌کنندگان این استودیو بیش از دو دهه روی توسعه‌ی نسخه‌های مختلف از مجموعه‌های مشهور Call of Duty ،Crash Bandicoot و Sonic the Hedgehog کار کرده‌اند، طرفداران بازی‌های ویدئویی بی‌صبرانه منتظر انتشار اخبار بیشتر در مورد پروژه‌ی جدید آن‌ها هستند.

طبق اطلاعات منتشر شده، استودیوی New Tales در حال گسترش و توسعه‌ی امکانات خود جهت ساخت یک IP جدید و منحصر‌به‌فرد است؛ از همین رو به‌نظر نمی‌رسد که فرایند توسعه‌ی بازی جدید آن‌ها تاکنون شروع شده باشد. همچنین New Tales به‌دنبال همکاری با سایر توسعه‌دهندگان و ناشران جهت پشتیبانی از بازی جدید خود است.

به‌گفته‌ی سدریک مارشال، مدیرعامل استودیوی New Tales، روند انتشار بازی‌های جدید در این صنعت رشدی صعودی را تجربه می‌کند و توسعه‌دهندگان به‌دنبال راه‌هایی جهت حمایت از فرایند توسعه و انتشار آثار خود هستند. همچنین مارشال عقیده دارد که همکاری با سایر توسعه‌دهندگان باید مانند اتحاد تیمی باشد که برای رسیدن به حداکثر میزان موفقیت‌ تلاش می‌کنند.

سدریک مارشال پیش از تأسیس استودیوی New Tales، به‌عنوان معاون ارشد بخش بین‌الملل شرکت اکتیویژن بلیزارد مشغول به کار بوده است. همچنین جولیا همفریز که پیش از این روی فرایند ساخت بازی Overwatch شرکت بلیزارد نظارت داشته است، اکنون به‌عنوان مشاور ارشد بخش توسعه‌ی بازی‌ها در استودیوی New Tales فعالیت می‌کند. سایر اعضای New Tales از شرکت‌های Vivendi، سگا، لوکاس‌آرت، یوبیسافت و Sierra هستند.

باتوجه‌به اینکه دو شرکت یوبیسافت و اکتیویژن بلیزارد در ماه‌های گذشته در مورد فضای نامناسب کاری متهم شده‌اند، به نظر می‌رسد اعضای استودیوی New Tales که سابقه‌ی فعالیت طولانی در این مجموعه‌ها را داشته‌اند باید برای جذب افراد مستعد بیشتر، به تشریح اقدامات خود نسبت به ایجاد یک فضای کاری سالم‌تر بپردازند. نظر خود را در مورد تأسیس استودیوی جدید New Tales با زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده