نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۷

اعلام زمان پری‌لود و حجم نسخه PS5 بازی Sifu

حساب توئیتر PlayStation Game Size زمان پری‌لود و حجم نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی Sifu استودیو اسلوکلپ را فاش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که حساب توئیتر PlayStation Game Size دوباره با دست پُر نزد بازیکن‌ها آمد و حجم و زمان پری‌لود نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی Sifu را فاش کرد. از ظاهر امر این‌طور برمی‌آید که این بازی اکشن ماجراجویی مقدار زیادی از فضای ذخیره‌سازی کنسول را اشغال نخواهد کرد؛ چراکه نسخه‌ی ۰۱.۰۰۲.۰۰۰ آن تنها ۷/۱۶۰ گیگابایت حجم دارد. این احتمالا بدان معنا است که این مقدار شامل به‌روزرسانی روز اول نیز می‌شود.

پری‌لود بازی Sifu از تاریخ ۶ فوریه (۱۷ بهمن) آغاز خواهد شد و بازیکن‌ها را قادر می‌سازد تا پیش از عرضه به دانلود بازی بپردازند. کسانی که نسخه‌ی دیلاکس بازی را تهیه کنند، از تاریخ ۴ فوریه (۱۵ بهمن) می‌توانند بازی را دانلود کنند و در تاریخ ۶ فوریه (۱۷ بهمن) قادر به تجربه‌ی آن خواهند بود. بازی Sifu برای عرضه در تاریخ ۸ فوریه (۱۹ بهمن) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوتر در نظر گرفته شده است. نسخه‌های فیزیکی این بازی اکشن استودیو SloClap نیز در زمانی نامعلوم از بهار سال ۲۰۲۲ از راه می‌رسند.

بازی Sifu دارای یک سیستم مبارزه‌ی دشوار است که گیمرها را برای نابودی دشمنان با استفاده از کونگ فو در مسیر انتقام قرار می‌دهد. این بازی سیستم جالبی دارد که در آن شخصیت اصلی با هر بار مُردن پیر می‌شود؛ سیستمی که هم قدرت کاراکتر اصلی را افزایش می‌دهد و هم توانایی تحمل او را پایین می‌آورد. بازی Sifu در زمان عرضه فاقد گزینه‌های درجه‌ی سختی خواهد بود. پیر تارنو، تهیه‌کننده‌ی بازی در این‌باره گفت: «توانایی برخاستن از مرگ به گیمرهای تازه‌وارد کمک می‌کند تا در برخورد با مشکلات شکست بخورند و چند بار دیگر تلاش کنند. اما بهای اشتباهات به‌سرعت افزایش می‌یابد و بازیکن‌ها برای تکمیل بازی باید کاملا بر سیستم مبارزات مسلط شوند».


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده