// سه شنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۷

خاموشی موقتی سرورهای نسخه پی سی بازی‌ های Dark Souls

سرورهای نسخه‌ی پی سی سه‌گانه‌ی Dark Souls به‌دلیل پیدا شدن یک باگ مخرب، تا اطلاع ثانوی غیرفعال خواهند بود.

با اینکه حدود ۶ سال از انتشار آخرین نسخه‌ی Dark Souls می‌گذرد، این مجموعه‌ی اکشن-نقش‌آفرینی همچنان بازیکنان فعال دارد که خیلی از آن‌ها ترجیح می‌دهند بازی را به‌صورت کوآپ و با دوستان‌شان تجربه کنند. در همین راستا، اگر جزو پی‌سی‌ گیمرهایی هستید که سه‌گانه‌ی دارک سولز را آنلاین بازی می‌کنند، خبر بد این است که فعلا باید منتظر بمانید، چون سازندگان به‌دلیل پیدا شدن یک باگ مخرب در بازی‌ها، سرورهای آن‌ها را غیرفعال کرده‌اند.

سازندگان اخیرا در توییتر اعلام کردند که سرورهای آنلاین Dark Souls: Remastered و Dark Souls 2 و Dark Souls 3 را به‌صورت موقت خاموش کرده‌اند تا بتوانند راهی برای رفع باگی پیدا کنند که می‌توان از آن برای اهداف خراب‌کارانه سوء‌استفاده کرد. یکی از اعضای SpeedSouls در شبکه‌ی دیسکورد برای اولین‌بار به این باگ اشاره کرد و گفت که افراد سوء‌استفاده‌جو ازطریق آن می‌توانند کنترل پی سی بازیکنان را به‌دست بگیرند، دست به سرقت اطلاعات خصوصی بزنند و حتی سیستم آن‌ها را از کار بیندازند.

این فرد برای اینکه وجود این مشکل در بازی‌ها را به اطلاع بندای نامکو و فرام سافتور برساند، با آن‌ها تماس گرفت اما پاسخی دریافت نکرد. توجه سازندگان تنها زمانی به باگ مذکور جلب شد که یک استریمر در توییچ آن را به مخاطبان خود نشان داد. فرام‌سافتور یا بندای نامکو هیچ‌یک فعلا اشاره نکرده‌اند که خاموشی سرورهای نسخه‌ی کامپیوتر بازی‌های دارک سولز تا چه زمانی ادامه پیدا می‌کند. بااین‌حال، این موضوع تاثیری روی سرورهای پلی استیشن و ایکس باکس این مجموعه نگذاشته است و بازیکنان کنسول‌ها همچنان می‌توانند بازی‌ها را به‌صورت کوآپ با دوستان‌شان تجربه کنند.

شما کاربران زومجی در پایان می‌توانید نظرات خود را در این خصوص با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده