نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۷

نمایش مبارزات و مخفی‌کاری در تریلر بازی Weird West

استودیو ولف‌آی تریلر جدیدی از بازی اکشن نقش‌آفرینی Weird West پخش کرد که روی نمایش مبارزات و مخفی‌کاری تمرکز دارد.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو WolfEye و شرکت Devolver Digital تریلر جدیدی از بازی Weird West پخش کردند که مبارزات و مخفی‌کاری آن را به نمایش می‌گذارد. این بازی اثری در سبک اکشن نقش‌آفرینی Immersive Sim است که در فضایی فراطبیعی از غرب وحشی جریان دارد. در تریلر تازه، رافائل کولانتونیو، کارگردان خلاق Weird West درباره‌ی توانایی‌های مختلفی صحبت می‌کند که بازیکن‌ها می‌توانند از آن‌ها در بازی استفاده کنند؛ خواه به‌دنبال رویارویی مستقیم با دشمن‌ها باشند یا بخواهند با مخفیانه بازی را پیش ببرند.

بازیکن‌ها نه‌تنها می‌توانند تقریبا هر چیزی در بازی Weird West را هدف بگیرند، بلکه قادر خواهند بود تا در محدوده‌ی اطراف خود آتش برافروزند و دشمنان را بسوزانند. اگر تمایل به استفاده از سلاح دارید، می‌توانید از توانایی شلیک همزمان به چند دشمن استفاده کنید. اگر مخفی‌کاری را ترجیح می‌دهید، می‌توانید نامرئی شوید یا حتی با استفاده از یک بدل دشمن‌ها را گمراه کنید و در زمان مناسب آن‌ها را از پا درآورید. به‌طور خلاصه، این بازی شما را تشویق می‌کند تا هرطور که می‌خواهید آن را تجربه کنید و در انتهای مسیر جان سالم به در ببرید. شما می‌توانید تریلر جدید بازی Weird West را در ادامه مشاهده کنید تا هرچه بیشتر با توانایی‌های قابل استفاده در مبارزات آشنا شوید.

دانلود از آپارات

ماه گذشته استودیو ولف‌آی تصمیم به تأخیر چند ماهه‌ی Weird West گرفت تا اطمینان حاصل کند که بازی در زمان عرضه بهترین تجربه‌ی ممکن را برای بازیکن‌ها به ارمغان می‌آورد. این بازی اکنون برای انتشار در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۲ (۱۱ فروردین ۱۴۰۱) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در نظر گرفته شده است. همان‌طور که قبلا اعلام شده بود، این بازی اکشن نقش‌آفرینی در زمان عرضه به گیم پس نیز راه خواهد یافت و مشترک‌های هر سه نوع این سرویس اشتراکی بدون پرداخت هزینه‌ی جداگانه می‌توانند به تجربه‌ی آن بپردازند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده