نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۵

پشتیبانی کامل کالکشن آنچارتد PS5 از انتقال سیوها و تروفی ها

بازیکن‌ها می‌توانند سیوها و تروفی‌های خود از نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی‌های Uncharted 4 و Uncharted: The Lost Legacy را به نسخه‌ی PS5 بیاورند.

نمی‌توان گفت که چه قدر باید برای انتشار نسخه‌ی دیگری از سری آنچارتد منتظر بمانیم. اما تا آن موقع حداقل شانس این را خواهیم داشت که بار دیگر به‌سراغ تجربه‌ی آخرین نسخه‌های این مجموعه‌ی پرطرفدار برویم. زمان زیادی تا عرضه‌ی بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection باقی نمانده است و گیمرها به‌زودی می‌توانند ریمستر بازی Uncharted 4: A Thief's End و ریمستر بازی Uncharted: The Lost Legacy را در قالب یک کالکشن روی پلی استیشن 5 تجربه کنند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت سونی در آستانه‌ی انتشار این کالکشن جزئیات بیشتری از آن را به اشتراک گذاشته است.

سونی اخیرا با انتشار توئیت جدید در حساب PlayStation UK تأیید کرد که بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection اجازه‌ی انتقال فایل‌های ذخیره‌ی نسخه‌ی پلی استیشن 4 را به بازیکن‌ها می‌دهد. به بیان بهتر گیمرها می‌توانند تمام سیوها و تروفی‌های دریافتی نسخه‌ی PS4 بازی‌های Uncharted 4: A Thief’s End و Uncharted: The Lost Legacy را به بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection در پلی استیشن 5 بیاورند.

بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection در انتهای هفته‌ی جاری در تاریخ ۲۸ ژانویه (۸ بهمن) در دسترس کاربرهای کنسول پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد. نسخه‌ی کامپیوتر کالکشن نیز مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد و در زمان نامعلوم دیگری راهی بازار خواهد شد. این نسخه با برچسب قیمتی ۴۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. اما کسانی که یکی از دو بازی Uncharted 4: A Thief's End و Uncharted: The Lost Legacy را در اختیار دارند، می‌توانند با پرداخت ۱۰ دلار صاحب Uncharted: Legacy of Thieves Collection شوند. در حقیقت شما حتی اگر قبلا فقط یکی از بازی‌های حاضر در کالکشن را خریده باشید، با پرداخت ۱۰ دلار، کالکشن شامل هر دو آن‌ها روی کنسول PS5 را به‌دست می‌آورید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده