// دوشنبه, ۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۷

مذاکره سودا 51 با مارول برای ساخت یک بازی جدید

سودا 51، خالق مجموعه بازی No More Heroes در حال مذاکره با مارول برای ساخت یک بازی مارولی جدید و اورجینال است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، گوئیچی سودا ملقب به سودا 51، مدیر ارشد اجرایی استودیوی Grasshopper Manufacture به‌تازگی اعلام کرده است که در حال مذاکره با مارول است تا با همکاری آن‌ها یک بازی جدید براساس این جهان بسازد. همچنین به‌نظر می‌رسد که بازی مارولی سودا 51، جدا از سه پروژه‌ی دیگر استودیوی گرس‌هاپر است که قرار است طی سال‌های آینده منتشر شود.

سودا 51 چندوقتی است که از تمایل خود برای ساخت یک بازی مارولی می‌گوید. او در جریان مصاحبه‌ای در تابستان گفت که دوست دارد یک مجموعه بازی تازه براساس شخصیت‌هایی مانند ددپول، Shatterstar و کوئیک‌سیلور بسازد. این بازی‌ساز خلاق که مجموعه‌ی No More Heroes را در کارنامه‌ی خود دارد، حالا در مصاحبه‌ی جدید فاش کرده است که آرزویش تقریبا رنگ حقیقت به خود گرفته و مارول راضی شده است بر سر ساخت یک بازی احتمالی جدید، با او پای میز مذاکره بنشیند.

سودا 51 توضیح می‌دهد: «از حالا تا چند سال دیگر می‌خواهیم سه آی‌پی جدید بسازیم و یک‌به‌یک آن‌ها را منتشر کنیم. بااین‌حال، این را هم گفته‌ام که اگر شرایطش پیش آمد، دوست داریم IPهایی خلق کنیم که اورجینال و جذاب باشند. فکر می‎‌کنم ساخت چنین اثری به نتیجه‌ی مذاکره‌ی ما با مارول بستگی داشته باشد.

اگر مارول ایده‌ی جذابی را [برای ساخت یک بازی جدید] مطرح کند، به ساخت آن فکر خواهیم کرد. ببخشید این موضوع را با لحنی از بالا به پایین و به شکلی مغرورانه گفتم! داشتم شوخی می‌کردم! اما بی‌شوخی چند جلسه‌ای با مارول داشتیم و درباره‌ی احتمال ساخت یک بازی جدید با همکاری یکدیگر، صحبت کردیم. امیدواریم که قدرت بازی‌های ویدیویی کمک کند تا چنین فرصت‌هایی بیشتر برای‌مان پیش بیایند.»

همان‌طور که گفته شد، استودیوی گرس‌هاپر قرار است طی ۱۰ سال آینده سه آی‌پی اورجینال بسازد و آن‌ها را یکی پس از دیگری به علاقه‌مندان تحویل دهد. البته سودا 51 در حال حاضر در حال کار روی پنج پروژه‌ی مختلف است که به‌نظر می‌رسد بازی مارولی احتمالی او جزو آن‌ها نیست.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی ساخت یک بازی مارولی توسط سودا 51 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده