// دوشنبه, ۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۸

فضای مورد نیاز بازی Horizon Forbidden West برای ریجن های مختلف

به‌تازگی فضای مورد نیاز هورایزن فوربیدن وست مشخص شد و کاربران پلی استیشن 5 برای دانلود بازی به ۸۶ گیگابایت فضای خالی نیاز دارند.

حساب کاربری توییتر PlayStation Game Size به‌تازگی جزئیات مربوط‌به فضای مورد نیاز بازی هورایزن فوربیدن وست روی کنسول PS5 را مشخص کرده است. بازی Horizon Forbidden West در تاریخ ۲۹ بهمن ماه (۱۸ فوریه) برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه می‌شود و می‌توان آن را یکی از مورد انتظارترین بازی‌های نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۲ قلمداد کرد. حال سؤال اصلی برای کاربرانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، این است که فضای مورد نیاز بازی چقدر خواهد بود و ساخته‌ی جدید استودیو بازی‌سازی Guerrilla در چه زمانی برای پری‌لود (Pre-Load) در دسترس قرار می‌گیرد.

این بازی در مناطق مختلف فضای مورد نیاز متفاوتی دارد. کاربران پلی استیشن 5 در آمریکا به ۸۶ گیگابایت فضای خالی و کاربران اروپا هم به ۹۶ گیگابایت فضای خالی نیاز دارند. این در حالی است که هنوز فضای مورد نیاز منطقه ژاپن اعلام نشده است. همچنین نمی‌دانیم فضای مورد نیاز بازی روی پلی استیشن 4 چه‌قدر خواهد بود.

دراین‌میان اشاره کنم که معمولا در دیتابیس پلی استیشن، فضای مورد نیاز بازی‌ها می‌تواند بیشتر از فضای مورد نیاز واقعی آن‌ها باشد. اما همچنان باتوجه‌به آمار موجود و اخبار بازی می‌توان خاطرنشان کرد که فضای مورد نیاز Horizon Forbidden West روی کنسول پلی استیشن 5 بالای ۷۰ گیگابایت خواهد بود. در انتها مشخص شده است که پیش‌خرید کنندگان، از تاریخ ۲۲ بهمن ماه (۱۱ فوریه) قادر به دانلود بازی هستند تا در روز عرضه، بازی آن‌ها آماده‌ی اجرا باشد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده