// دوشنبه, ۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۳

آغاز فعالیت خالق یاکوزا در استودیو جدید Nagoshi

توشیهیرو ناگوشی که با خلق مجموعه بازی Yakuza و حدود ۳۲ سال فعالیت حرفه‌ای در سگا شناخته می‌شود، حالا رئیس Nagoshi Studio شرکت NetEase است.

NetEase Games قصد افزایش فعالیت جدی خود در جهان ویدیوگیم با شرکت‌ها و بازی‌سازهای شناخته‌شده را دارد. به همین خاطر موفق به جذب توشیهیرو ناگوشی شده است؛ شخصی که بین طرفدارهای سری بازی یاکوزا از محبوبیت خاصی برخوردار است و چند ماه قبل، پس از ۳۲ سال همکاری با سگا از این شرکت جدا شد. Nagoshi Studio اسم استودیو جدید این بازی‌ساز ژاپنی است.

براساس جدیدترین اخبار بازی می‌دانیم که استودیو Nagoshi در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۰ آبان ۱۴۰۰) تأسیس شد. Nagoshi Studio که در شهر توکیو قرار دارد، به‌دنبال بازی‌سازی سطح بالا برای مخاطب جهانی با تمرکز روی کنسول‌های خانگی است. همان‌گونه که احتمالا با نگاهی به اسم استودیو حدس زده‌اید، توشیهیرو ناگوشی وظیفه‌ی ریاست استودیو ژاپنی Nagoshi را بر عهده دارد.

بازی‌سازی توشیهیرو ناگوشی، خالق یاکوزا در استودیو Nagoshi شرکت NetEase

دایسوکه ساتو در مقام تهیه‌کننده، تایچی اوشیودا به‌عنوان کارگردان، کوجی توکیدا در جایگاه برنامه‌نویس، ماسائو شیروساکی به‌عنوان طراح بازی و میتسونوری فوجیموتو از افرادی هستند که در استودیو Nagoshi استخدام شده‌اند. کازوکی هوسوکاوا، نائوکی سومیا و توشیهیرو آندو آرتیست‌های اصلی تیم محسوب می‌شوند.

ناگوشی گفت که می‌خواهد در این استودیو جدید همه بتوانند بی‌توجه به درجه و مقامی که دارند، مشغول گفت‌وگو درباره‌ی بخش‌های مختلف ساخت بازی شوند. زیرا هیچ‌کس نمی‌تواند به‌تنهایی از تمام پتانسیل اثر استفاده کند. پس در نگاه او نخستین قدم برای رسیدن به بازی‌های باکیفیت و ارائه‌ی درست سرگرمی این است که یک فضای کاری باز وجود داشته باشد. وی همچنین باور دارد که نباید از اشتباهات ترسید. بلکه باید پس از مرتکب اشتباه شدن، صادقانه سراغ اصلاح آن رفت و اشتباهات را تبدیل به ابزارها کرد. او انجام این کار را بخشی از نزدیک و نزدیک‌تر شدن به ایده‌های خود می‌داند؛ نه روشی برای رها کردن آن‌ها.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده