// یکشنبه, ۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۱

امکان ارتقا رایگان بازی Dying Light 2 به نسخه نسل نهمی

دارندگان نسخه‌های نسل هشتمی Dying Light 2 می‌توانند آن را به رایگان به نسخه‌ی نسل نهمی آپگرید کنند. البته بازی در زمان عرضه از قابلیت کراس پلی پشتیبانی نمی‌کند.

Dying Light 2 تا کمتر از دو هفته دیگر منتشر می‌شود و حالا استودیوی Techland اعلام کرده است کسانی که این بازی اکشن-نقش‌آفرینی را روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان خریداری می‌کنند، قادر خواهند بود آن را به رایگان به نسخه‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس ارتقا دهند. تک‌لند هنوز جزئیات جلوه‌های بصری در نسخه‌های نسل نهمی دایینگ لایت 2 را اعلام نکرده است. بااین‌حال، آن‌ها ویدیویی را منتشر کرده‌اند که در آن سه حالت گرافیکی بازی نمایش داده می‌شوند.

این ویدیو که دو نسخه‌ی ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 دارد، تفاوت‌ بین سه حالت Quality Mode ،Performance Mode و Resolution Mode را نشان داده می‌دهد. کوالیتی مد دارای ویژگی ری-تریسینگ است و رزولوشن مد همان‌طور که از نامش مشخص است، وضوح تصویر را به 4K ارتقا می‌دهد. این در حالی است که نرخ فریم در پرفرمنس مد به ۶۰ فریم‌برثانیه و بالاتر می‌رسد و تجربه‌ی روان‌تری از گیم‌پلی ارائه خواهد داد. شما می‌توانید ویدیو مربوط‌به حالت‌های گرافیکی نسخه‌ی PS5 بازی Dying Light 2 را در ادامه تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

علاوه‌بر حالت‌های گرافیکی نسخه‌های نسل نهمی، سازندگان اعلام کرده‌اند که حالت کوآپ Dying Light 2 در زمان عرضه از قابلیت کراس پلی روی کنسول‌ها پشتیبانی نمی‌کند؛ به‌طوری که کاربران پلتفرم‌ها و نسل‌های مختلف کنسول‌ها نمی‌توانند جدیدترین ساخته‌ی تک‌لند را همراه یکدیگر بازی کنند و هر بازیکنی فعلا تنها می‌تواند با شخص دیگر روی پلتفرم مشابه بازی کند. البته این موضوع برای نسخه‌ی پی سی صادق نیست و گیمرهای پلتفرم‌های اپیک گیمز و استیم قادر هستند دایینگ لایت 2 را با یکدیگر به‌صورت کراس پلی بازی کنند.

استودیوی لهستانی تک‌لند اخیرا عنوان کرد که قصد دارد تا حداقل پنج سال از Dying Light 2 پشتیبانی کند. دایینگ لایت 2 از آن بازی‌های بوده است که فرایند ساخت پروفرازونشیبی را طی کرد و انتشارش چند بار عقب افتاد. در جریان توسعه‌ی این بازی زامبی‌محور چند تن از افراد مهم تک‌لند این استودیو را ترک کردند. از‌طرفی گزارش‌هایی منتشر شده بود که می‌گفت استودیو درگیر سوءمدیریت شده است. البته باتوجه‌به نمایش‌هایی که اخیرا از بازی پخش شده‌اند، شاید بتوان گفت که تک‌لند با پشت‌سر گذاشتن مشکلات سرانجام موفق شده است یک اثر باکیفیت بسازد.

Dying Light 2: Stay Human در تاریخ ۴ فوریه (۱۵ بهمن) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. همچنین نسخه‌ی نینتندو سوییچ دایینگ لایت 2 با تأخیر منتشر می‌شود و تک‌لند می‌گوید تا حداکثر ۶ ماه پس از تاریخ عرضه‌ی اصلی، این نسخه نیز به‌دست دارندگان نینتندو سوییچ خواهد رسید.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی Dying Light 2 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده