نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۶

انتشار بازی جدید استودیو پلاتینیوم گیمز در ماه اسفند

استودیو پلاتینیوم گیمز اعلام کرد که بازیکن‌ها چه زمانی می‌توانند بازی Sol Cresta را تجربه کنند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که هیدکی کامیا تاریخ انتشار بازی شوتم آپ Sol Cresta استودیو پلاتینیوم گیمز را طی یک پخش زنده از ژاپن اعلام کرده است. این بازی در ماه نوامبر سال گذشته با تأخیر مواجه شد و اکنون در تاریخ ۲۲ فوریه‌ی ۲۰۲۲ (۳ اسفند ۱۴۰۰) در دسترس بازیکن‌ها قرار خواهد گرفت.

بازی Sol Cresta در زمان عرضه در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر (در بستر استیم) قرار می‌گیرد. اگر با این بازی آشنایی ندارید، باید بگوییم که Sol Cresta اثری تیراندازی عمودی به سبک رترو با المان‌های Gattai (ادغام و اتصال چند بخش به یکدیگر) است. فارغ از این موارد، تصویر هنری جدیدی از این بازی درکنار نقاشی‌های دیگری به اشتراک گذاشته شده است که کاراکترهای اصلی آن را در معرض نمایش قرار می‌دهد.

تصویر هنری بازی Sol Cresta

نقاشی بازی Sol Cresta پلاتینیوم گیمز

نقاشی بازی Sol Cresta

در این پخش زنده، گیم‌پلی مرحله‌ی سوم بازی Sol Cresta درکنار نسخه‌ی نینتندو سوییچ در حالت عمودی به نمایش گذاشته می‌شود که می‌توانید آن را در کانال یوتیوب استودیو PlatinumGames مشاهده کنید. حالا که سخن از پلاتینیوم گیمز به میان آمد، باید بگوییم که آن‌ها اخیرا یک بسته‌ی الحاقی در دسترس بازیکن‌های بازی The Wonderful 101: Remastered قرار دادند و آتسوشی اینابا را به‌عنوان رئیس جدید استودیو معرفی کردند.

استودیو PlatinumGames به‌تنهایی روی مجموعه‌ی جدیدی با نام Project G.G و بازی Babylon Fall شرکت اسکوئر انیکس کار می‌کند. البته نباید بازی Bayonetta 3 را از یاد برد که به شکل انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده