// شنبه, ۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۷

فیل اسپنسر: استودیوهای اکتیویژن بلیزارد روی مجموعه‌های مختلف کار خواهند کرد

فیل اسپنسر در مصاحبه اخیر خود گفت که پس از نهایی شدن خرید اکتیویژن بلیزارد، استودیوهای این شرکت روی مجموعه‌های مختلفی کار خواهند کرد.

به‌دنبال شروع خریداری اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت، اخبار مختلفی منتشر شدند که بعضی از آن‌ها متمرکز روی نگرانی‌های کاربران بابت احتمال انحصاری شدن Call of Duty بودند. سپس فیل اسپنسر در یک توییت اعلام کرد که کالاف دیوتی همچنان یک مجموعه مولتی پلتفرم باقی می‌ماند. ازطرفی اکتیویژن بلیزارد صاحب مجموعه‌های مختلفی است که بعضی از آن‌ها به‌دست فراموشی سپرده شده‌اند. انگار هر سال تنها شاهد عرضه‌ی بازی Call of Duty هستیم.

فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت در مصاحبه اخیر خود با واشنگتن پست راجع به این موضوع و تنوع بالای مجموعه‌های تحت اختیار اکتیویژن صحبت کرده است. وی در این‌باره می‌گوید: «من داشتم به فهرست آی‌پی‌ها نگاه می‌کردم و خب بزن بریم! مواردی مثل King's Quest و Guitar Hero. فکر می‌‌کنم که آن‌ها HeXen را هم در اختیار دارند».

اسپنسر در ادامه صحبت‌های خود افزود: «ما امیدواریم که پس از نهایی شدن قرارداد، از تأمین منابع برای ساخته شدن مجموعه‌هایی که من در کودکی با آن‌ها خاطره دارم، مطمئن شویم. ازاین‌رو استودیو به چیزی که می‌خواهد، دسترسی پیدا می‌کند. مشتاق گفت‌وگو با استودیوها هستم. من واقعا فکر می‌کنم این موضوع حول افزودن به منابع استودیو و افزایش توانایی تیم‌ها می‌چرخد».

خریداری شدن اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت بهترین فرصت است تا شاهد بازگشت مجموعه‌های دوست‌داشتنی و موفق اکتیویژن و همچنین بلیزارد باشیم. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که درآینده و پس از نهایی شدن قرارداد مایکروسافت با اکتیویژن بلیزارد در سال ۲۰۲۳، شاهد چه تغییرات و موارد جدیدی خواهیم بود. نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده