// جمعه, ۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۶

بازی AAA تیم Deviation Games برای سونی احتمالا شامل المان های RPG است

ظاهرا استودیو بازی‌سازی Deviation Games در همکاری با سونی مشغول ساخت یک بازی AAA نقش‌آفرینی (RPG) است که داستان نقش زیادی در آن دارد.

آگهی استخدام منتشرشده توسط Deviation Games که اکنون در همکاری با PS Studios سونی مشغول ساخت بازی انحصاری برای پلی استیشن 5 است، اطلاعات بیشتری را در رابطه با این اثر جدید تقدیم طرفدارها کرد. این استودیو که در کالیفرنیا قرار گرفته است و بیشتر از ۱۰۰ بازی‌ساز دارد، اکنون می‌خواهد یک طراح ارشد بازی را استخدام کند. در توضیحات آگهی شغلی تاکید شده است که فرد باید برای بازی‌های تک‌نفره‌ی AAA یا بازی‌های مولتی‌پلیر AAA که اکشن، نقش‌آفرینی و داستان نقش قابل توجهی در آن‌ها داشته‌اند، مراحل مختلف را نوشته و طراحی کرده باشد.

همچنین همان‌گونه که از صحبت‌های قبلی سازندگان نیز متوجه شده بودیم، احتمالا بازی بخش چندنفره هم خواهد داشت. استودیو Deviation Games ترجیح می‌دهد که برای این شغل سراغ استخدام شخصی برود که سال‌ها سابقه‌ی بازی‌سازی دارد؛ شخصی که بداند چه‌طور از همان ابتدای بخش اصلی تولید بازی با سرعت زیاد کار را جلو ببرد. همچین اگر بازی‌ساز متقاضی دریافت شغل سابقه‌ی کار روی بازی‌های چندنفره‌ی کوآپ را داشته باشد، این یک امتیاز مثبت برای او محسوب می‌شود و شانس استخدام را افزایش می‌دهد.

در اخبار بازی رسمی اعلام شد که اثر استودیو Deviation Games یک مجموعه بازی جدید را برای پلی استیشن به وجود می‌آورد. جیسون بلاندل، رئیس سابق استودیو Treyarch چند هفته‌ی قبل از تمرکز بازی PS5 استودیو Deviation Games روی داستان‌گویی و گیم‌پلی جذاب گفت. علاوه‌بر او چند عضو سازنده‌ی سابق و کلیدی دیگر سری بازی Call of Duty هم در استودیو Deviation Games حضور دارند. آیا بازی مورد بحث کنسول PS5 که توسط این تیم ساخته می‌شود، یک نقش‌آفرینی اول‌شخص اکشن و شوتر خواهد بود که هم شامل بخش داستانی تک‌نفره و هم شامل بخش مولتی‌پلیر با محوریت کوآپ است؟ باید دید سازندگان چه زمانی سراغ معرفی رسمی و کامل بازی می‌روند.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده