// پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۳

هیجان بازیگرهای Horizon Forbidden West برای عرضه بازی در ویدیو جدید

اشلی برچ، بازیگر نقش الوی و کری-ان ماس، بازیگر نقش تیلدا همراه‌با اعضای دیگر تیم بازیگری هورایزن فوربیدن وست، در ویدیو جدید از هیجان خود برای عرضه‌ی بازی می‌گویند.

تقریبا چهار هفته تا عرضه‌ی بازی Horizon Forbidden West استودیو گوریلا باقی مانده است. امروز بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی در مقام ناشر این بازی سراغ پخش ویدیو پشت صحنه‌ی آن رفت؛ تا گیمرها ببینند که چگونه یکی از تیم‌های PS Studios به خلق سکانس‌های مختلف و صداگذاری شخصیت‌های گوناگون اثر می‌پردازد.

اشلی برچ در نقش الوی، لنس ردیک در نقش سایلنس، جان مک‌میلن در نقش وارل، جان هاپکینز در نقش ارند، نوشیر دلال در نقش هکرو و کری-ان ماس در نقش تیلدا از جمله بازیگرهای بازی Horizon Forbidden West هستند. همچنین دیروز استودیو گوریلا تایید کرد که آنجلا باست، بازیگر فیلم Black Panther مارول در هورایزن فوربیدن وست نقش ریگالا را بازی می‌کند. اشلی برچ که به‌خاطر سریال Mythic Quest و سری بازی Borderlands هم شناخته می‌شود، در ویدیو جدید از هیجان خود برای تجربه‌ی بازی Horizon Forbidden West گفت و توضیح داد که تعداد بازیگرها برای ساخت این اثر نسبت به زمان ساخت بازی اول افزایش پیدا کرده است.

دانلود ویدیو از آپارات

بسیاری از طرفدارهای مجموعه بازی Horizon و استودیو هلندی Guerrilla وقتی دیروز فهمیدند که کری-ان ماس در هورایزن فوربیدن وست نقش‌آفرینی می‌کند، هیجان‌زده شدند. در نتیجه تماشای لحظاتی از فعالیت این بازیگر سری فیلم ماتریکس در پشت صحنه ساخت بازی می‌تواند برای آن‌ها جالب باشد. البته که این ویدیو علاوه‌بر پشت صحنه، اندکی از گیم‌پلی بازی را هم نشان می‌دهد و طی برخی از ثانیه‌ها شامل ویدیوهای جدید از هورایزن فوربیدن وست است.

بازی Horizon Forbidden West در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. افرادی که نسخه‌ی نسل ۸ این ساخته‌ی استودیو گوریلا را بخرند، به شکل رایگان می‌توانند آن را به نسخه‌ی نسل ۹ آپدیت کنند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده