// پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۱

اعلام تاریخ عرضه بازی Lego Star Wars با پخش تریلر جدید گیم پلی

شرکت برادران وارنر بالاخره تاریخ انتشار دقیق بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga را اعلام کرد.

اگر به بازی‌های لگو و مجموعه‌ی جنگ ستارگان علاقه دارید، باید براساس جدیدترین اخبار بازی بدانید که Lego Star Wars: The Skywalker Saga در تاریخ ۵ آوریل (۱۶ فروردین) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.؛ اثری که برادران وارنر را به‌عنوان ناشر می‌شناسد و داستان کامل هر ۹ فیلم Star Wars اصلی یا همان حماسه‌ی اسکای‌واکر را در خود جا داده است.

سازندگان برای اعلام این خبر سراغ پخش یک تریلر جدید از گیم‌پلی بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga رفتند. از آن‌جایی که حدود سه سال از عرضه‌ی آخرین بازی لگو تا امروز می‌گذرد، طرفدارها انتظارات زیادی از استودیوهای TT Games دارند. زیرا به‌نظر می‌رسد که لگو استار وارز جدید قرار است دست‌کم یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های این تیم باشد. در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی این بازی را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

از آن‌جایی که دیزنی صاحب اصلی استار وارز است، طبیعتا Lucasfilm Games هم در ساخت بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga با استودیو TT Games وارنر همکاری می‌کند. بازیکن در این اثر تعداد زیادی از شخصیت‌ها و وسایل نقلیه را کنترل خواهد کرد. راستی انتخاب اینکه اول سراغ تجربه‌ی داستان کدام فیلم شماره‌دار جنگ ستارگان در قالب بازی بروید هم به خود شما سپرده شده است.

Lego Star Wars: The Skywalker Saga در نمایشگاه E3 2019 معرفی شد و دو بار تأخیر خورد. حالا به‌نظر می‌رسد که دیگر تنها چند ماه تا تجربه‌ی آن توسط گیمرها باقی مانده است. تیم سازنده می‌گوید که تنوع سلاح‌های بازی عالی به‌‌نظر می‌رسد و در دل گیم‌پلی آن با انواع‌واقسام شخصیت‌های شناخته‌شده‌ی ۹ قسمت اصلی سری فیلم Star Wars ملاقات خواهیم کرد. لوک اسکای‌واکر، رِی، فین، اوبی وان کنوبی و BB-8 برخی از قهرمان‌هایی هستند که بازیکن در بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga کنترل آن‌ها را در دست می‌گیرد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده