// پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۴

برنامه‌های جذاب سازندگان Among Us برای این بازی در سال ۲۰۲۲

در سال ۲۰۲۲ قرار است شاهد بهبودهای فراوان و اضافه شدن ویژگی‌های جدیدی به بازی Among Us باشیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Innersloth، سازنده‌ی Among Us اخیرا با انتشار پستی در صفحه‌ی استیم بازی، برنامه‌های خود را برای سال ۲۰۲۲ اعلام کرد. سازندگان در همان ابتدا تاکید می‌کنند که فعلا اولویت آن‌ها اضافه کردن فهرست دوستان به بازی است که طرفداران زیادی آن را درخواست کرده بودند. علاوه‌براین، آن‌ها قصد دارند بهبودهایی در جنبه‌های مختلف این بازی چندنفره اعمال کنند تا تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر ارائه دهند.

Innersloth می‌گوید این بهبودها به‌طور خاص روی بخش تجربه‌ی کاربری (UX) متمرکز خواهد بود. این استودیوی آمریکایی همچنین اشاره می‌کند که آن‌ها به آرامی در حال وفق دادن خود با محبوبیت ناگهانی Among Us درمیان گیمرها هستند و با انتشار آپدیت‌ها می‌خواهند مطمئن شوند که بازیکنان برای فهم جنبه‌های مختلف بازی دچار مشکل نمی‌شوند.

رودمپ Among Us در سال ۲۰۲۲

سازنده‌ی Among Us جزئیات بیشتری را از برنامه‌‌های خود در ۲۰۲۲ به اشتراک می‌گذارد و می‌گوید در سال جاری میلادی قرار است سری جدید عروسک‌هایی از کاراکترهای بامزه‌ی بازی به بازار عرضه شوند و اینکه علاقه‌مندان از همین حالا می‌توانند آن‌ها را پیش‌خرید کنند. همچنین علاوه‌بر اسکین‌های جدید، در ماه آوریل پیش رو (فروردین-اردیبهشت) یک جلد مانگا از امانگ آس منتشر خواهد شد و محصولات دیگری از این برند بازی برای خرید در دسترس قرار می‌گیرند.

Innersloth فاش کرد که Among Us بیشترین بازی دانلودشده ماه دسامبر گذشته (آذر-دی) روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 بود و رتبه‌ی یک را در این زمینه‌‌ی روی هردو کنسول به‌دست آورد. همچنین آن‌ها به‌زودی اطلاعات بیشتری را از Among Us VR، نسخه‌‌ی واقعیت مجازی امانگ آس اعلام خواهند کرد. گفتنی است که امانگ آس همچنان یکی از پرطرفدارترین بازی‌ها به شمار می‌رود و هنوز افراد زیادی دست به تجربه‌ی آن می‌زنند. به‌نظر می‌رسد اگر سازندگان بتوانند به‌صورت مستمر از Among Us پشتیبانی و محتوای بیشتر و متنوع‌تری را به آن اضافه کنند، آمار بازیکنان آن می‌تواند از این هم فراتر برود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی Among Us چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده