نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۸

رضایت شرکت تیک تو از عملکرد ریمستر سه بازی GTA

مدیرعامل شرکت Take Two در تازه‌ترین مصاحبه‌ی خود اعلام کرد که از عملکرد بازی GTA: The Trilogy بسیار راضی است.

به‌تازگی و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، مدیرعامل شرکت Take-Two Interactive یعنی استراس زلنیک اعلام کرد که از عملکرد بازی GTA: The Trilogy – The Definitive Edition رضایت کامل دارد. زلنیک طی مصاحبه‌ی خود با رسانه CNBC ضمن اشاره‌ای کوتاه به‌مشکلات فنی بازی در زمان عرضه و یاد کردن از این ایرادها با لفظ «یک گلیچ» اعلام کرد که عملکرد این بازی برای شرکت تیک تو بسیار رضایت‌بخش بوده است. او گفت:

«بازی GTA Trilogy یک اثر کاملا جدید برای شرکت نبود (اشاره به‌اینکه چنین اثری صرفا ریمستر بازی‌های قدیمی است). این یک ریمستر برای بازی‌های قدیمی به‌حساب می‌آید. بازی در زمان عرضه از یک گلیچ رنج می‌برد و حالا این گلیچ رفع شده است. این بازی یک عملکرد عالی را برای شرکت به‌ثبت رساند».

تصاویر جدید بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، بازی GTA: The Trilogy – The Definitive Edition از آن بازی‌های امسال بود که در پی عرضه‌ی نه‌چندان موفق ناشی از باگ‌های پرتعداد بازی که بیش از یک‌سری گلیچ ساده بودند، تعداد زیادی از هواداران این مجموعه را ناامید کرد. درحالی که راک‌استار گیمز طی چند ماه اخیر در بحث اصلاح مشکلات این بازی عملکرد خوبی داشته است، اما ظاهرا GTA: The Trilogy از منظر تجاری آنقدر موفق بود که مقام‌های اجرایی تیک تو از عملکردش رضایت کامل داشته باشند و مدیرعامل شرکت از کل ایرادهای آن به‌عنوان «یک گلیچ» یاد کند.

ریمسر سه بازی GTA در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۵ را دریافت کرد. در خلاصه‌ی بررسی بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition می‌خوانیم:

«واقعیت این است که نسخه‌های اصطلاحا بهبود‌یافته موجود در مجموعه Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition، صرفا در جنبه‌هایی ارزشمند هستند که آن‌ها را از نسخه‌های اصلی به ارث برده‌اند؛ جنبه‌هایی مثل داستان جالب با شخصیت‌هایی خاطره‌انگیز و مراحل متنوع و خلاقانه.

ولی وقتی به دید یک ریمستر به این مجموعه نگاه کنیم، استودیو Grove Street Games اصلا و ابدا نتوانسته تجربه‌ای لایق نام GTA ارائه دهد و بازی‌ با ایراد‌های عجیبی منتشر شده است؛ از کیفیت پایین بافت‌های گرافیکی مربوط‌به برخی ماشین‌ها و ساختمان‌ها گرفته تا سبک جدید طراحی چهره‌ها که در موارد زیادی منجر به نتایج زشت و خنده‌داری شده است. به این‌ها باید باگ‌هایی کاملا جدید و مختص به همین نسخه‌ها را هم اضافه کنیم تا با خیال راحت، بگوییم که مجموعه ریمستر سه‌گانه GTA حداقل در وضعیت فعلی ارزش تجربه ندارد و مخصوصا با قیمت ۶۰ دلاری،‌ بهتر است اصلا و ابدا به‌سراغش نروید».


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده