// پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۷

پخش تریلر جدید بازی استراتژی Expeditions: Rome با محوریت گیم پلی

استودیو Logic Arts در مقام سازنده و شرکت THQ Nordic به‌عنوان ناشر بازی Expeditions: Rome، تریلر جدیدی از گیم‌پلی آن را تقدیم مخاطب‌ها کردند.

Expeditions: Rome امروز در فروشگاه‌های دیجیتالی GOG، اپیک گیمز استور و استیم برای کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود. تریلر جدید گیم‌پلی این بازی استراتژی RPG (نقش‌آفرینی) روی شرایط متفاوتی تمرکز کرده است که گیمر می‌تواند در طول تجربه‌ی Expeditions: Rome با آن‌ها مواجه شود.

تریلر جدید یک محاصره در یونان را به تصویر می‌کشد تا مخاطب ببیند که گیمرها در سه سطح مختلف می‌توانند چه رویکردهایی برای پشت سر گذاشتن مراحل گوناگون داشته باشند. همان‌طور که از یک بازی استراتژی تاکتیکی انتظار داریم، مثلا یکی از یارهای شما می‌تواند با برنامه‌ریزی درست سراغ ازبین‌بردن دشمنان برود.

دانلود ویدیو از‌ آپارات

در بازی Expeditions: Rome استودیو Logic Arts می‌شود سراغ انجام کارهایی همچون حمله‌ی مخفیانه به توپخانه‌ی دشمن و نجات اعضای گرفتارشده‌ی تیم رفت. در این بین طبیعتا مخفی‌کاری در طول شب بهتر جواب می‌دهد و گیمر باید موقع برنامه‌ریزی به جزئیات میدان نبرد توجه داشته باشد. البته که هر بار عدم انجام کارها به شکل ایده‌آل توسط بازیکن سبب می‌شود که سناریوهای مختلف به وجود بیایند. جدا از اطلاعات مرتبط با خود اثر شاید جالب باشید که بدانید شرکت THQ Nordic یعنی ناشر بازی Expeditions: Rome، به شرکت Embracer Group تعلق دارد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده