نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۱

احتمال جدایی بابی کوتیک پس از نهایی شدن خرید اکتیویژن توسط مایکروسافت

وال‌استریت‌ژورنال ادعا می‌کند که بابی کوتیک، مدیرعامل اکتیویژن بلیزارد پس از نهایی شدن فروش این شرکت به مایکروسافت از سمت خود کنار خواهد رفت.

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی و طبق آخرین گزارش‌ منتشر از منابع وال‌استریت‌ژورنال، به‌نظر می‌رسد که به‌محض نهایی شدن قرارداد فروش اکتیویژن بلیزارد به مایکروسافت، بابی کوتیک،‌ مدیر ارشد اجرایی اکتیویژن از سمت خود کنار خواهد رفت.

طی ماه‌های اخیر و در پی شکل‌گیری پرونده‌‌هایی در مورد آزارواذیت و محیط سمی اکتیویژن بلیزارد برای کارمندان، این شرکت در وضعیتی بسیار ناهنجار قرار گرفت. بااین‌حال، بسیاری از رسانه‌ها تلاش کردند تا کوتیک از سمت خود کنار برود یا حتی اخراج شود. اما روز گذشته مایکروسافت اعلام کرد که کوتیک همچنان به‌عنوان مدیرعامل اکتیویژن بلیزارد به کار خود ادامه خواهد داد.

لازم به‌ذکر است که طبق بیانیه‌ی رسمی مایکروسافت، کوتیک تا زمان نهایی شدن فروش اکتیویژن بلیزارد به مایکروسافت که تا سال مالی ۲۰۲۳ طول خواهد کشید، رئیس این شرکت باقی خواهد ماند. پس از اینکه اکتیویژن بلیزارد بخشی از ایکس باکس شد، مدیران این شرکت باید به فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش بازی مایکروسافت گزارش دهند. حالا و به‌لطف جدیدترین اطلاعات منتشر شده از منابع وال‌استریت‌ژورنال، بابی کوتیک به‌محض نهایی و رسمی شدن قرارداد فروش اکتیویژن بلیزارد به مایکروسافت، ظاهرا این شرکت و سمت خود را ترک خواهد کرد.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ لطفا نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده