// چهار شنبه, ۲۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۷

صداگذاری بازیگرهای ماتریکس و بلک پنتر در بازی Horizon Forbidden West

کری-ان ماس، بازیگر مجموعه‌ی ماتریکس و آنجلا باست، بازیگر فیلم Black Panther در تیم صداگذاری بازی هورایزن فوربیدن وست حضور دارند.

استودیو بازی‌سازی هلندی Guerrilla اعلام کرد که کری-ان ماس، بازیگر سری فیلم The Matrix در نقش تیلدا (Tilda) به هنرنمایی در بازی Horizon Forbidden West می‌پردازد. آنجلا باست، بازیگر فیلم بلک پنتر مارول هم نقش ریگالا (Regalla) را در هورایزن فوربیدن وست بازی می‌کند؛ یکی از آنتاگونیست‌های اصلی داستان که الوی باید به نبرد او برود. ریگالا تنفر زیادی از قبیله Carja دارد.

تریلر داستانی بازی Horizon Forbidden West به‌تازگی پخش شد تا آن‌ها و چند شخصیت دیگر را به بازیکن‌ها نشان بدهد؛ کاراکترهایی که بعضی از آن‌ها آشنا و برخی از آن‌ها جدید هستند. از این‌جا به متن خبر، اطلاعات داستانی مربوط‌به بازی Horizon Zero Dawn، محصول سال ۲۰۱۷ و یکی از نکات فاش‌شده با تریلر داستانی جدید هورایزن فوربیدن وست را اسپویل می‌کند.

کری-ان ماس، بازیگر سری فیلم The Matrix در نقش تیلدا (Tilda) به هنرنمایی در بازی Horizon Forbidden West پلی استیشن سونی

اگر بازی Horizon Zero Dawn را تجربه کرده‌اید، احتمالا به یاد دارید که گایا (GAIA) ابر هوش مصنوعی پیشرفته‌ای بود که توسط الیزابت سوبک برای بازسازی حیات روی زمین پس از نابودی آن خلق شد. اکنون راجع به تیلدا فقط می‌دانیم که به‌نوعی با گایا ارتباط دارد. بن مک‌کا، کارگردان داستانی بازی هورایزن فوربیدن وست در وصف شخصیت تیلدا می‌گوید: «یک کاراکتر اسرارآمیز و پیچیده که ارتباطی ویژه با گذشته‌ی دور دارد».

لنس ردیک، بازیگر مجموعه‌ی جان ویک و سریال The Wire نقش سایلنس (Sylens) را در بازی Horizon Forbidden West ایفا می‌کند. مک‌کا گفت که شخصیت نام‌برده در هورایزن فوربیدن وست هم هدف خاص خود را دنبال خواهد کرد. بازی Horizon Forbidden West در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) روی پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 تقدیم گیمرها می‌شود.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده