// چهار شنبه, ۲۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۶

سفر پرخطر الوی در تریلر داستانی Horizon Forbidden West

درحالی‌که کمتر از یک ماه تا عرضه‌ی بازی Horizon Forbidden West باقی مانده است، استودیو Guerrilla سونی تریلر داستانی جدید آن را پخش کرد.

هورایزن فوربیدن وست در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) توسط بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. استودیو گوریلا به‌عنوان یکی از تیم‌های PS Studios وظیفه‌ی ساخت بازی Horizon Forbidden West را بر عهده دارد و امروز تریلر داستانی جدید اثر را پخش کرد؛ تریلری که شخصیت‌ها، محیط‌ها و نکات کلیدی تازه‌ای را به تصویر می‌کشد. اگر می‌خواهید با کمترین اطلاعات داستانی ممکن به استقبال بازی هورایزن فوربیدن وست بروید، تریلر را تماشا نکنید.

تریلر داستانی جدید هم به نمایش شخصیت‌های آشنا همچون ارند و وارل پرداخت و هم سه کاراکتر تازه را به بازیکن‌ها نشان داد که آن‌ها را در بازی Horizon Zero Dawn سال ۲۰۱۷ ندیدیم. استودیو بازی‌سازی گوریلا در رابطه با این تریلر نوشت: «الوی که به خود جسارت عبور از مرز غرب ممنوعه را می‌دهد، با طوفانی از تهدیدهای جدید روبه‌رو خواهد شد. تنها راه الوی برای جان سالم به در بردن، تکیه به افرادی است که با او همراه شده‌اند».

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما چیست؟ آیا از تماشای تریلر داستانی جدید بازی Horizon Forbidden West لذت بردید؟


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده