// سه شنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۷

احتمال ادامه یافتن عرضه برخی از بازی های اکتیویژن روی پلی استیشن

طبق ادعای منبع ناشناس که به ایکس باکس نزدیک است، مایکروسافت همچنان برخی از بازی‌های اکتیویژن را برای کنسول‌های پلی استیشن عرضه می‌کند.

ساعاتی پیش خبری باورنکردنی و غیرمنتظره صنعت ویدیو گیم را تکان داد؛ اینکه مایکروسافت تصمیم گرفته است طی معامله‌ای ۶۸.۷ میلیارد دلاری، اکتیویژن بلیزارد را تصاحب کرده و به زیرمجموعه‌های ایکس باکس اضافه کند. با رقمی که اعلام شده است، می‌توان گفت که توافق مایکروسافت و اکتیویژن بلیزارد گران‌قیمت‌ترین معامله در تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی لقب خواهد گرفت.

حالا خبر جدیدی از طرف منبعی ناشناس منتشر شده است که با استراتژی مایکروسافت و مجموعه‌ی ایکس باکس آشنا است. این شخص ادعا می‎‌کند که «مایکروسافت همچنان قصد دارد برخی از بازی‌های اکتیویژن [بلیزارد] را برای کنسول‌های پلی استیشن منتشر کند، اما قطعا برخی از بازی‌ها یا محتوای ارائه‌شده در آن‌ها را به انحصار ایکس باکس در خواهد آورد.»

این موضوع هنوز به‌‌‌‌صورت رسمی توسط مایکروسافت تایید نشده است و باید منتظر ماند و دید که سران ایکس باکس مثلا در یک جلسه پرسش و پاسخ احتمالی با حضور مدیران اکتیویژن بلیزارد، چگونه می‌خواهند به جزئیات این معامله و اینکه چه معنایی برای بازیکنان پلی استیشن خواهد داشت، بپردازند.

نظر شما کاربران زومجی چیست؟ فکر می‌کنید با خریداری اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت، همچنان کالاف دیوتی و دیگر بازی‌های محبوب این شرکت به‌دست طرفداران پلی استیشن خواهند رسید؟


منبع Twitter
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده