// سه شنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۹

سازنده Battlefield 2042: رسیدگی به برخی مشکلات بازی طولانی شده است

کارگردان طراحی استودیوی ریپل ایفکت، سازنده بخش پورتال Battlefield 2042 اعتراف می‌کند که سازندگان زودتر از این‌ها باید برخی مشکلات بازی را رفع می‌کردند.

برخی بازیکنان Battlefield 2042 تا همین چندوقت پیش به‌نوعی داشتند از سیستم دریافت XP بازی سوء‌استفاده می‌کردند و اصطلاحا دست به فارم کردن XP در مچ‌ها می‌زدند؛ به این معنی که با توسل به روش‌های غیرمعمول، امتیاز XP زیادی را برای خود جمع‌ می‌کردند.

مثلا یکی از این روش‌ها این بود که فرد پهپادی را برفراز منطقه‌ای که پر از دشمن است، به پرواز در می‌آورد و با شناسایی تعداد زیادی از نفرات و ادوات تیم مقابل، حجم زیادی XP دریافت می‌کرد. DICE و Ripple Effect برای مقابله با این موضوع سرعت پیشرفت در سیستم XP بتلفیلد 2042 را کند و محدودتر کردند؛ اقدامی که نه‌تنها گیمرها را راضی نکرد، بلکه آن‌ها را بیش‌ازپیش از تجربه‌ی بازی ناامید کرد.

حالا به‌نظر می‌رسد که استودیوی ریپل ایفکت، سازنده‌ی بخش Portal بازی Battlefield 2042 معتقد است که برخی جنبه‌های این بازی شوتر چندنفره همچنان نیاز دارند که تغییر یا بهبود پیدا کنند. جاستین ویب، کارگردان ارشد طراحی ریپل ایفکت در رشته‌توییتی اذعان کرد که دغدغه‌های مطرح‌شده توسط بازیکنان منطقی هستند و رسیدگی به مشکلات XP و سیستم پیشرفت در سطح ۱ (Tier 1) بیش از حد طولانی شده است.

ویب همچنین در توییتر به برخی سوالات بازیکنان پاسخ داد. برای مثال، یکی از کاربران از او پرسید که آیا بخش تنظیم دستی قوانین مچ به حالت Rush یا دیگر حالت‌های آبجکتیومحور Battlefield 2042 اضافه خواهد شد؟ که ویب در جواب گفت آن‌ها در حال حاضر در حال تصمیم‌گیری برای گنجاندن این ویژگی در بازی هستند. گفتنی است که بتلفیلد 2042 اواسط آذر گذشته سومین آپدیت بزرگ و مهم خود را دریافت کرد که مشکلات و باگ‌های زیادی را برطرف می‌کرد. همچنین نقشه‌ی جدید Exposure قرار است به‌زودی به بازی اضافه شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی وضعیت فعلی Battlefield 2042 و حرف‌های کارگردان طراحی ریپل ایفکت چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده