// سه شنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۵

بابی کوتیک همچنان مدیرعامل اکتیویژن بلیزارد باقی خواهد ماند

مایکروسافت در بیانیه خود اعلام کرد که به‌دنبال خریداری شدن اکتیویژن بلیزارد، بابی کوتیک همچنان مدیرعامل این شرکت خواهد بود.

تقریبا یک ساعت پیش بود که رسما اعلام شد مایکروسافت به مبلغی تقریبا ۷۰ میلیارد دلار شرکت اکتیویژن بلیزارد را خریداری کرد. حال پس از خریداری شدن این شرکت بزرگ، این سؤال به وجود آمد که آیا بابی کوتیک با تمام حواشی‌ای که به‌وجود آورده، همچنان مدیرعامل اکتیویژن بلیزارد باقی‌خواهد ماند.

در جریان بیانیه مایکروسافت در راستای خریداری شدن اکتیویژن بلیزارد، اعلام شده که بابی کوتیک همچنان در سمت خود باقی خواهد ماند. در این بیانیه آمده است «بابی کوتیک همچنان مدیرعامل اکتیویژن بلیزارد باقی خواهد ماند. او و تیمش موظف هستند تا تمرکز خود را روی فرهنگ شرکت گذاشته و جدا از تقویت کردن آن، باعث رشد بیشتر تجارت شوند.»

همچنین در بخش دیگری از بیانیه آمده است «پس از اینکه قرار داد ذکر شده کامل شد، بخش تجاری اکتیویژن بلیزارد گزارش خود را به‌صورت مستقیم به‌دست فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت، می‌رساند.»

در ادامه، بابی کوتیک در یک بیانیه جدا اعلام کرده «بیش از ۳۰ سال تیم با استعداد ما بازی‌های خارق‌العاده‌ای را خلق کرده است. ادغام اکتیویژن بلیزارد و این استعداد و همچنین مجموعه‌های خارق‌العاده با تکنولوژی، دیدگاه جاه‌طلبانه، دسترسی بهتر به استعداد، توزیع و تعهد به گیمینگ مایکروسافت سبب می‌شود تا موفقیت خود را ادامه داده و رقابت را در این صنعت افزایش دهیم.»

تمامی این موارد در حالی است که فیل اسپنسر در ماه نوامبر سال گذشته یک ایمیل حاوی نحوه رفتار و تغییر سیاست‌های ایکس باکس با اکتیویژن بلیزارد به کارکنان ایکس باکس فرستاده بود و هفته گذشته، اعلام کرده بود «در سمتی قرار ندارد که شرکت‌های دیگر را مجازات کند». بااین‌تفاسیر و طبق صحبت‌های اسپنسر در مورد اینکه شرکت‌ها باید یک فضای امن برای کارکنان خود به‌وجود آورند، باید منتظر بمانیم و ببینیم خریداری شدن اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت و گزارش مستقیم آن‌ها به فیل اسپنسر، تا چه اندازه باعث ایجاد تغییرات می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده