// سه شنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۹

رونمایی از دسته حرفه‌ای بازی های فایتینگ برای پلی استیشن 5

شرکت HORI یک Fighting Stick حرفه‌ای و یک دسته‌ی پیشرفته برای تجربه‌ی بازی‌های مبارزه‌ای روی پلی استیشن 5 را معرفی کرد.

افرادی که بازی‌های فایتینگ را به شکل جدی و رقابتی دنبال می‌کنند، علاقه‌ی زیادی به استفاده از Fighting Stick و کنترلرهای حرفه‌ای دارند. این وسط سونی که صاحب مسابقات EVO است، طبیعتا اهمیت زیادی به بازی‌های مبارزه‌ای می‌دهد. پس تعجبی ندارد که دیروز اکانت توییتر رسمی پلی استیشن از دسته‌ی حرفه‌ای OCTA و یک استیک جدید رونمایی کرد که در اصل برای تجربه‌ی بازی فایتینگ روی پلی استیشن 5 ساخته شده‌اند. البته این محصولات شرکت HORI با پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی هم کار می‌کنند.

از آن‌جایی که بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی قبلا هم با شرکت HORI همکاری داشته است، رونمایی از این دسته‌های ویژه و جدید را نمی‌توان تعجب‌آور دانست. دسته‌ی حرفه‌ای با قیمت ۵۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد و Fighting Stick جدید برچسب قیمت ۱۹۹.۹۹ دلاری خواهد داشت.

دانلود ویدیو از آپارات

اکنون شرکت‌های مختلف وارد پروسه‌ی تولید دسته‌های متفاوت و حرفه‌ای برای کنسول PS5 شده‌اند. برای نمونه مدتی قبل شاهد معرفی رسمی ست فرمان و پدال بازی Gran Turismo 7 بودیم که می‌تواند توجه گیمرهای عاشق بازی‌های ریسینگ را به خود جلب کند. در این بین تنوع دوال‌سنس یعنی کنترلر اصلی پلی استیشن 5 نیز افزایش پیدا کرد و حالا گیمرها می‌توانند آن را با رنگ‌های متفاوت خریداری کنند.

اگر به تجربه‌ی بازی مبارزه‌ای روی کنسول‌های پلی استیشن علاقه دارید، گزینه‌های متفاوتی را مقابل خود می‌بینید. برای نمونه شاید بعد از مطالعه یا تماشای بررسی بازی Guilty Gear Strive در زومجی بخواهید سراغ تجربه‌ی این اثر استودیو Arc System Works بروید. از طرفی اگر مشترک سرویس PlayStation Now سونی هستید، همین حالا می‌توانید بازی Mortal Kombat 11 را بدون خریداری جداگانه و فقط با اشتراک خود تجربه کنید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده