نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۴

احتمال لغو کامل رویداد E3 در سال ۲۰۲۲

در پی لغو برگزاری رویداد E3 2022 به‌شکل حضوری، احتمال لغو کامل ای تیری امسال وجود دارد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی طبق تازه‌ترین گزارش جدید منتشرشده از سوی یک خبرنگار صنعت ویدیوگیم، متوجه شدیم احتمال برگزاری رویداد E3 2022 به‌صورت دیجیتالی پایین آمده است. پس از تایید رسمی عدم برگزاری حضوری این رویداد، حالا به‌نظر می‌رسد که شاید در سال ۲۰۲۲ شاهد غیبت کامل E3 باشیم و این رویداد معروف حتی به‌عنوان یک برنامه‌ی اینترنتی اجرا نشود.

چندی پیش و در پی اعلامیه‌ی رسمی بنیاد ESA که نهاد برگزارکننده‌ی رویداد E3 به‌حساب می‌آید، مشخص شد که‌ به‌دلیل شیوع سویه‌ی امیکرون از ویروس کرونا و بالا رفتن ریسک ابتلا به‌این بیماری، رویداد E3 2022 به‌صورت حضوری برگزار نخواهد شد. ساعاتی پیش جف گراب از رسانه‌ی گیمزبیت که یکی از خبرنگاران شناخته‌شده‌ی صنعت بازی به‌حساب می‌آید، طی یک پست ویدیویی در حساب تیک‌تاک (Tik Tok) خود از احتمال لغو برگزاری دیجیتالی رویداد مورد بحث و در نتیجه، بالا رفتن کنسل شدن کامل E3 2022 خبر داد.

تصویری از لوگوی رویداد E3

چنین وضعیتی پیش‌تر برای رویداد E3 2020 هم پیش آمد؛ سالی که در آن با خیز عجیب و مرگبار ویروس کرونا، بسیاری از صنایع آسیب دیدند. E3 2020 یکی از چندین و چند رویداد آن سال بود که در پی شیوع کرونا لغو می‌شد. این رویداد در سال ۲۰۲۱ بازگشت و به‌شکل کاملا دیجیتالی برگزار شد. اما برای سال ۲۰۲۲ ظاهرا شرایط کمی فرق می‌کند.

نهاد ESA که برپایی E3 سال ۲۰۲۲ در قالب حضوری را لغو کرد، هنوز مشخص نکرده hsj که آیا در سال جاری میلادی برگزاری آنلاین همایش نام‌برده را خواهیم داشت یا نه. در پی همین موضوع، خبرنگارها و رسانه‌های مختلف احتمال می‌دهند که رویداد امسال هم مثل سال ۲۰۲۰ لغو شده باشد. فعلا باید صبر کنیم و ببینیم که آیا ESA نسبت به‌این اخبار جدید مبنی بر لغو برگزاری E3 2022 واکنشی نشان خواهد داد یا نه.

نظر شما چیست؟ آیا E3 2022 به‌شکل آنلاین برگزار خواهد شد یا به‌کل لغو می‌شود؟ دیدگاه‌های خود را برای زومجی بنویسید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده