نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۶

افزایش احتمال عرضه آپدیت جدید و بزرگ Cyberpunk 2077 در آینده نزدیک

بارگذاری داده‌های جدید از بازی Cyberpunk 2077 در بانک داده‌های استیم (Steam DB) احتمال انتشار آپدیت جدید این اثر را بالا برده است.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، با بارگذاری و پیدا شدن فایل‌های جدید مربوط‌به‌بازی سایبرپانک 2077 در بانک داده‌های استیم، احتمال نشر آپدیت جدید این بازی قوت گرفته است. طی روزهای گذشته یکی از کاربران انجمن ردیت بازی Cyberpunk 2077 با پیدا کردن یک سری فایل جدید که در پایگاه داده‌های استیم (Steam DB) بارگذاری شده‌اند، به‌وجود یک بیلد (نسخه‌ی قابل بازی) تازه از این اثر اشاره کرده است که در حال حاضر قابل دسترسی نیست.

آپلود شدن بیلد جدید بازی سایبرپانک در بانک داده‌های استیم

این بیلد در تاریخ ۱۴ ژانویه (۲۴ دی) در دیتا-بیس استیم آپلود شده است و به‌نظر می‌رسد که به‌آپدیت جدید اثر نام‌برده مربوط باشد. طی حدودا یک ماه اخیر، اخبار و شایعات فراوانی پیرامون آپدیت جدید بازی سایبرپانک 2077 منتشر شده است. ابتدا و به‌لطف اشخاصی که داده‌های مختلف را از فایل‌های بازی استخراج می‌کنند، تعداد زیادی از فایل‌های بازی که ظاهرا با آپدیت بعدی قرار است به Cyberpunk 2077 راه پیدا کنند یافت شدند.

درکنار این موضوع یک سری شایعه مربوط‌به‌وجود تغییراتی اساسی در آپدیت ۱.۵ اثر نام‌برده و انتشار نسخه‌ی Samurai Edition مطرح شد که تکذیب سی دی پراجکت را به‌همراه داشت. مسئول بخش بازاریابی تیم سی‌دی پراجکت رد در واکنش به‌این این موارد که ازطریق Forbes گزارش شده بودند، با جمله‌ی «این موارد صحت ندارند» مشخص نکرد که داده‌های موجود در فایل‌های بازی (که اخیرا استخراج شده‌اند) واقعی نیستند یا اطلاعات تازه‌ای که فوربس گزارش کرده بود.

ابهام موجود در بیانیه‌ی سی‌دی پراجکت، همچنان امیدها برای انتشار آپدیت بزرگ سایبرپانک 2077 را زنده نگه‌داشت و حالا هم که یک نسخه‌ی قابل بازی تازه از این اثر در بانک داده‌های استیم آپلود شده است، هواداران مشتاقانه منتظرند تا ببینند اثر محبوبشان در چه زمانی با دریافت آپدیت‌های جدید بالاخره متحول شده و به‌همان اثری تبدیل می‌شود که سی‌دی پراجکت وعده‌اش را می‌داد. فعلا باید صبر کنیم و منتظر اعلامیه‌های رسمی تیم لهستانی باشیم.

نظر شما چیست؟ دیدگاهتان را برای زومجی بنویسید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده