نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۷

بازسازی دایناسور تی رکس پارک ژوراسیک در بازی Dreams

ساخته‌ی یکی از کاربران بازی Dreams از دایناسور تی رکس در فیلم پارک ژوراسیک، توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است.

از آخرین باری یکی از آثار ساخته شده در محیط بازی Dreams وایرال شده، زمان زیادی می‌گذرد. بازی خلاقانه‌ی استودیوی مدیا مولکول، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا هر چیزی را که دوست دارند با استفاده از ابزار مختلف این بازی به‌وجود بیاورند و آزادی عملی که به بازیکنان داده شده، منجر به ساخت آثار خلاقانه و بی‌نظیری در محیط بازی دریمز شده است. هر از چند‌گاهی، ساخته‌ی یکی از کاربران Dreams توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کند و این بار نوبت به دایناسور تی رکس از پارک ژوراسیک رسیده تا یک بار دیگر هشتگ MadeInDreams را بر سر زبان‌ها بیاندازد.

سازنده‌ی این اثر که در وبسایت اختصاصی بازی دریمز خود با نام کاربری Krenautican شناخته می‌شود، مدت زیادی است که وقت خود را صرف ساخت عناصر مختلفی از فیلم‌های Jurassic Park کرده است. حالا جدیدترین ساخته‌ی آن‌ها در توییتر وایرال شده و شما می‌توانید در ویدیوی کوتاه زیر نگاهی به آن داشته باشید:

دانلود از آپارات

شاید در نگاه اول و بدون اطلاع از منبع این ویدیو، به‌سادگی تصور کنید که بخشی از فیلم Jurassic Park به کارگردانی استیون اسپیلبرگ را تماشا می‌کنید و این ارزش بالای نتیجه‌ی کار این کاربر بازی Dreams را نشان می‌دهد. حال و هوای برانگیخته شده از باران شدید و نورپردازی بی‌نقص آن از برجسته‌ترین خصوصیات اثر Krenautican در بازی دریمز است. البته که حرکات مدل طراحی شده‌ی دایناسور نیز تقریباً با استایل انیمیشن‌های به کار رفته در فیلم‌های Jurassic Park مو نمی‌زند.

در‌کل باید گفت که باتوجه‌به ابزاری که برای ساخت این اثر در اختیار سازنده‌ی آن بوده، فقط می‌توان نتیجه‌ی کار او را به بهترین نحو تحسین کرد. نکته‌ی جالب توجه دیگر این است که هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به لینک T. Rex Roar، این ساخته را در بازی Dreams مشاهده کنید. حتی قابلیت استفاده از هدست واقعیت مجازی PSVR نیز برای آن فراهم شده تا بیشتر و بیشتر بتوانید خود را جای دکتر گرانت قرار دهید.

اما نظر شما درباره ساخته‌ی جدید کاربران Dreams چیست؟ در پایان می‌توانید نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده