// دوشنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۱

تغییرات اساسی در فروشگاه Halo Infinite تا رفع مشکلات حالت Big Team Battle

فروشگاه درون بازی Halo Infinite از فردا میزبان بهبودها و تغییرات مثبتی خواهد بود. همچنین آپدیتی که قرار است مشکلات حالت Big Team Battle را برطرف کند، به‌زودی منتشر می‌شود.

بسیاری از بازیکنان بااینکه از تجربه‌ی بخش چندنفره‌ی Halo Infinite لذت می‌برند، به یک مورد آن خرده می‌گیرند و آن چیزی نیست جز عدم توازن در خریدهای درون‌برنامه‌ای؛ به‌طوری که مثلا قیمت‌ برخی از آیتم‌های فروشگاه درون بازی به‌شدت بالا به‌نظر می‌رسند یا برخی از باندل‌ها باوجود برچست قیمتی‌شان، ارزش چندانی برای خرید ندارند. حالا 343 اینداستریز باتوجه‌به بازخوردی که از گیمرها دریافت کرده است، قرار است از فردا تغییراتی اساسی در فروشگاه هیلو اینفینیت اعمال کند.

جری هوک، رئیس بخش طراحی 343 اینداستریز دو روز پیش در رشته‌توییتی گفت: «ما از زمان عرضه‌ی Halo Infinite تاکنون از نزدیک در حال رصد بحث‌هایی بوده‌ایم که درمیان بازیکنان درباره‌ی فروشگاه درون بازی و قیمت‌ آیتم‌های آن در جریان بوده است. با استفاده از بازخورد جامعه‌ی بازیکنان و داده‌هایی که به‌دست آورده‌ایم، تصمیم گرفتیم یک سری تغییرات در نوع ارائه و قیمت‌گذاری آیتم‌ها در هیلو اینفینیت اعمال کنیم. این تغییرات از ابتدای هفته‌ی بعد (به‌دلیل تعطیلی امروز، شروع هفته‌ی میلادی از فردا سه‌شنبه خواهد بود) انجام می‌شوند.

کاراکترهای بازی هیلو اینفینیت

از فردا سه‌شنبه قرار است تجربه‌ی بازیکنان از فروشگاه Halo Infinite هرهفته دستخوش تغییر شود. ما قصد داریم که دست به کاهش قیمت برخی آیتم‌ها بزنیم، باندل‌هایی ارائه دهیم که ارزش بالاتری برای خرید داشته باشند، یک سری آیتم‌هایی را که تنها در قالب باندل در دسترس هستند، به‌‌‌صورت تکی عرضه کنیم و تغییرات دیگر.» علاوه‌براین، هوک اشاره می‌کند که آن‌ها می‌خواهند مواردی جدیدی را در طول این فصل امتحان کنند تا بتوانند به سلیقه‌ی بازیکنان پی ببرند و در آینده چیزهای بهتری را به هیلو اینفینیت اضافه کنند.

او از بازیکنان می‌خواهد همچنان به ارسال بازخوردها ادامه دهند و نظرات خود را درباره‌ی بازی به اشتراک بگذارند. هوک همچنین دوست دارد بازیکنان را مشغول تجربه‌ی رویداد Cyber Showdown ببیند که پس‌فردا چهارشنبه آغاز می‌شود. باید منتظر ماند و دید که مثلا یک ست زره ۲۰ دلاری قرار است چند دلار پایین‌تر به فروش برسد. بااین‌حال، می‌توان گفت که تغییراتی که سازندگان درنظر دارند در فروشگاه Halo Infinite انجام دهند، خبر بسیار خوبی برای طرفداران است. در همین راستا، ممکن است شاهد باشیم که آیتمی مانند Cat Ears Helmet خارج از باندل آن به فروش برسد.

 یکی از نقشه‌های بخش چندنفره Halo Infinite

علاوه‌بر تغییرات فروشگاه درون بازی، برایان جرارد، مدیر روابط عمومی 343 اینداستریز به‌تازگی در انجمن وب‌سایت Halo Waypoint خبر داده است حالت Big Team Battle که چندوقتی است با مشکلاتی دست‌و‌پنجه نرم می‌کند، به احتمال زیاد طی روزهای آینده آپدیتی دریافت خواهد کرد. جرارد می‌گوید: «این هات‌فیکس با موفقیت آزمایش شده است و در حال حاضر منتظر گرفتن تاییدیه از‌طرف ایکس باکس است. اگر آپدیت در این مرحله به مشکلی برنخورد، آن را در اواسط هفته‌ی دیگر (طی چند روز آینده) منتشر خواهیم کرد.»

جرارد از صبر طرفداران برای انتشار این آپدیت تشکر کرد و گفت به تمام بازیکنان Halo Infinite پنج XP Boost و پنج Challenge Swaps رایگان تعلق خواهد گرفت. پس از انتشار آپدیت مذکور، این آیتم‌های رایگان به محض لاگین کردن بازیکن در بازی به حساب او اضافه خواهند شد. البته آیتم‌های مورد اشاره تنها حدود یک ماه به رایگان در دسترس قرار می‌گیرند و کاربران بهتر است دریافت آن‌ها را به تعویق نیندازند.

نمایش تیم برنده پس از پایان هر مسابقه Halo Infinite

جرارد همچنین عنوان کرد که اعضای 343 اینداستریز در حال کار روی یک پچ بزرگ هستند که اواسط ماه فوریه (اواخر بهمن) برای Halo Infinite منتشر می‎‌شود. او همچنین اشاره کرد جزئیاتی بیشتر این پچ در هفته‌های آتی اعلام خواهد شد. افزون‌براین، او گفت آن‌ها در حال آماده کردن آپدیت‌ها یا تدوین برنامه‌هایی هستند که به یک سری مسائلی که به دغدغه‌ی گیمرهای هیلو اینفینیت تبدیل شده است، رسیدگی می‌کنند؛ مسائلی از جمله اقتصاد درون بازی، شخصی‌سازی زره‌ کاراکترها، سیستم رنکینگ بازی، وجود افراد متقلب و مشکلات مربوط‌به اتصال سرورها.

Halo Infinite در حال حاضر روی پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است. شما کاربران زومجی درپایان می‌توانید نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده