نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۸

بازی جدید Call of Duty ممکن است کمی زودتر از انتظار عرضه شود

براساس شایعات منتشر شده، قسمت جدید بازی Call of Duty ممکن است کمی زودتر از انتظار طرفداران عرضه شود.

اگرچه تا این لحظه هنوز اطلاعات رسمی و دقیقی از نسخه جدید مجموعه محبوب Call of Duty ارائه نشده، اما طبق شایعات و حدس‌وگمان‌های مختلفی که در سطح رسانه‌ها مطرح شده، دنباله ریبوت بازی Call of Duty: Modern Warfare توسط استودیوی بازی‌سازی اینفینیتی وارد در دست ساخت است. حال در جدیدترین اخبار بازی، تام هندرسون، شخصی که سابقه‌ درخشانی در افشای اطلاعات سری بازی‌های کالاف دیوتی دارد، با انتشار توییتی از تاریخ احتمالی معرفی و همچنین عرضه بازی Call of Duty 2022 پرده‌برداری کرده است.

براساس اطلاعات ارائه شده بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 تابستان پیش‌رو به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد. نکته جالب توجه اما این است که درصورتیکه صحبت‌های هندرسن بوی وقعیت داشته باشد، طرفداران این مجموعه زودتر از زمان انتظار می‌توانند نسخه جدید را تجربه کنند. درحالی‌که معمولا اکتیویژن و تیم سازنده ماه نوامبر را برای عرضه کالاف دیوتی جدید انتخاب می‌کنند، اما گفته‌ها حاکی از آن است که جدیدترین قسمت بازی Call of Duty یک ماه زودتر و در اکتبر پیش‌رو دردسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

نمایی از بازی Call of Duty: Vanguard

هندرسون ادعا می‌کند که دلیل تغییر برنامه و عرضه زودتر از انتظار بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 را عملکرد ضعیف بازی Call of Duty: Vanguard اعلام کرده است. چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان اخبار و شایعات پیرامون نسخه در دست ساخت Call of Duty قرار گرفته‌اید. طبق اطلاعات موجود، این بازی قرار است یک حالت PvPvE جدید شبیه آنچه در بازی Battlefield 2042 تحت عنوان Hazard Zone وجود داشته را در اختیار طرفداران قرار دهد.

علاوه‌براین، وارن کول، یکی از صداپیشگان بازی Uncharted 4 در Call of Duty: Modern Warfare 2 نیز حضور خواهد داشت. حال باید منتظر ماند و دید پروژه‌ای که به‌نظر می‌رسد ر است، می‌تواند طرفداران بی‌شمار خود را راضی کرده و عملکر نسبتا ضعیف Vanguard را جبران کند یا خیر؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده