نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۴

رکوردشکنی رویداد Games Done Quick در جمع‌آوری کمک های مردمی

رویداد Awesome Games Done Quick با جمع‌آوری ۳.۴ میلیون دلار و اهدای این مبلغ به بنیادهای خیریه توانست رکوردی لایق تحسین را ثبت کند.

در جریان آخرین اخبار بازی و با استناد به‌آمار و ارقام منتشرشده، مشخص شد که رویداد Awesome Games Done Quick 2022 توانست چیزی بالغ بر ۳.۴ میلیون دلار را ازطریق کمک‌های مردمی به خیریه‌ها تقدیم کند. این مبلغ که به بنیاد جلوگیری از ابتلا به سرطان اهدا شده است، بیشترین میزان کمک‌های مردمی جمع‌آوری‌شده در تاریخ رویدادهای Games Done Quick به‌حساب می‌آید.

رویداد سالیانه‌ی Games Done Quick محلی است که در آن اسپیدرانرها (اشخاصی که بازی‌ها را در کمترین زمان ممکن به‌پایان می‌رسانند) با نمایش هنر خود،‌ محتویاتی بسیار جذاب و تماشایی را برای علاقه‌مندان ترتیب می‌دهند. به‌لطف محتوای جذاب رویداد امسال، جشنواره‌ی Games Done Quick امسال که با عنوان Awesome Games Done Quick برگزار شد، خوش‌بختانه توانست رکورد سریع‌ترین جمع‌آوری کمک مردمی یک میلیون دلاری در تاریخ این رویدادها را به‌نام خود بزند.

اسپیدرانر درحال تجربه بازی سکیرو با چشمان بسته در رویداد Awesome Games Done Quick

رویداد Awesome Games Done Quick از تاریخ ۹ تا ۱۶ ژانویه (۱۹ تا ۲۶ دی) برگزار شد و در مجموع با جمع‌آوری ۳ میلیون و ۴۱۶ هزار و ۴۲۹ دلار توانست رکورد تمامی ادوار خود را بشکند. از اسپیدران چشم‌بسته‌ی Sekiro: Shadows Die Twice در کمتر از دو ساعت تا اسپیدران بازی‌هایی مثل Stardew Valley، بازی Kirby Super Star Ultra و بازی I am Bread از محتویات جذاب این رویداد بودند. به پایان رساندن بازی Kena: Bridge of Spirits طی ۲۸ دقیقه یکی دیگر از اجراهای تماشایی این رویداد بود.

رویداد Awesome Games Done Quick امسال با ۱۴۸ اجرا، ۲۸ هزار و ۳۴ اهداکننده‌ی کمک‌های مالی (Donator) و انجام شدن ۴۹ هزار و ۴۳۸ واحد تراکنش به‌عنوان کمک مردمی توانست رکوردی جدید در تاریخ ده‌ساله‌ی این رویداد ثبت کند. طی حدود ۱۲ سال برگزاری رویداد نام‌برده مبلغی بالغ بر ۳۷ میلیون دلار ازطریق کمک‌های مردمی جمع‌آوری و به‌بنیادهای خیریه مثل بنیاد پزشکان بدون مرز، بنیاد جلوگیری از ابتلا به‌سرطان، بنیاد تحقیقاتی بیماری اوتیسم و موارد بیشتر اهدا شده است.

گفتنی است که به‌دنبال رویداد Awesome Games Done Quick، رویداد Frost Fatales ویژه‌ی بانوان اسپیدرانر از تاریخ ۷ فوریه (۸ اسفند) تا ۵ مارس (۱۴ اسفند) برگزار خواهد شد. رویداد Summer Games Done Quick نیز برای تابستان ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است که با نزدیک شدن به‌موعد برگزاری، تاریخ دقیق برپایی آن اعلام خواهد شد.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده