نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۳

احتمال تأخیر دوباره نسخه نسل ۹ بازی Grand Theft Auto V

یک داده‌کاو ادعا کرد که توسعه‌ی نسخه‌ی نسل نهم بازی Grand Theft Auto V دچار مشکل شده است و این محصول با تأخیر دیگری مواجه خواهد شد.

شاید نسخه‌ی نسل ۹ بازی GTA 5 دوباره تأخیر خورده باشد. مدتی قبل ادعا شد که مشکلات بسیاری بر سر راه توسعه‌ی بازی Grand Theft Auto 6 قرار دارند و این نسخه به این زودی‌ها در دسترس بازیکن‌ها قرار نمی‌گیرد. این واقعیت نیز که شرکت راک‌استار تقریبا تمام انرژی خود را به‌جای انتشار محتوای تک‌نفره‌ی تازه صرف به‌روزرسانی مداوم GTA Online می‌کند، بسیاری از طرفدارهای مجموعه را ناامید کرده است.

شرکت Rockstar Games چند ماه قبل گفت نسخه‌ی ریمستر بازی Grand Theft Auto V برای انتشار در آینده‌ی نزدیک برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 در نظر گرفته شده است. اکنون در جدیدترین اخبار بازی متوجه شدیم که براساس شایعه‌ی جدید، این نسخه نیز احتمالا در زمان مقرر به‌دست گیمرها نخواهد رسید. بنابر ادعای داده‌کاوی با نام Matheusbr9895 در توئیتر، توسعه‌ی نسخه‌ی Expanded and Enhanced بازی Grand Theft Auto 5 دچار «مشکل» شده است. پس با اینکه درحال‌حاضر نسخه‌ی نسل ۹ بازی GTA V به عرضه در ماه مارس چشم دوخته است، شاید بازی با تأخیر دیگری تا ماه آوریل یا مِی/مه مواجه شود.

این اولین‌بار نیست که انتشار نسخه‌ی نسل ۹ بازی GTA V به تعویق می‌افتد و این نسخه در ابتدا برای عرضه در اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی برنامه‌ریزی شده بود. از قرار معلوم برنامه‌ی اولیه‌ی Rockstar صرفا اصلاح جزئی نسخه‌های کنسولی موجود برای کنسول‌های نسل نهم و انتشار جداگانه‌ی GTA Online برای آن‌ها بود، اما ظاهرا بازسازی و تضمین ماندگاری موتور بازی‌سازی، بیش از حد انتظار طول می‌کشد. گویا این پروژه بزرگ‌تر از برنامه‌ریزی‌های اولیه شده است.

اگر واقعا این ادعا درست باشد، نباید زمان زیادی طول بکشد تا شرکت راک‌استار گیمز رسما تأخیر نسخه‌ی نسل ۹ بازی Grand Theft Auto V را اعلام کند. بااین‌حال تا زمانی‌که چنین اتفاقی بیفتد، به یاد داشته باشید که این ادعا در حد یک شایعه است و نباید به درستی آن اطمینان داشت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده