// دوشنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۹

آمار درخشان تریلر بازی Marvel’s Spider-Man 2 اینسامنیاک گیمز

تریلر رونمایی از بازی Marvel's Spider-Man 2 استودیو اینسامنیاک گیمز تا امروز در کانال یوتیوب رسمی پلی استیشن بیش از ۲۰ میلیون بار تماشا شده است.

استودیو بازی‌سازی Insomniac Games سونی در رویداد پلی استیشن شوکیس سال ۲۰۲۱ میلادی که در ماه سپتامبر برگزار شد، به رونمایی از بازی ولورین و بازی اسپایدرمن 2 پرداخت که اکنون پروسه‌ی ساخت هر دو آن‌ها برای پلی استیشن 5 جلو می‌رود. حالا براساس جدیدترین اخبار بازی می‌دانیم که استقبال از تریلر بازی Marvel's Spider-Man 2 فوق‌العاده بوده است.

تریلر رونمایی از بازی Spider-Man 2 اینسامنیاک گیمز فقط در کانال رسمی یوتیوب پلی استیشن به بیشتر از ۲۰.۳ میلیون بار تماشا رسید؛ جدا از اینکه در انواع‌واقسام کانال‌های دیگر، گیمرها در مجموع تا امروز چند میلیون بار آن را دیده‌اند. در حقیقت اکنون بازی Marvel's Spider-Man، بازی God of War، بازی Marvel's Spider-Man 2 و بازی The Last of Us Part II تنها بازی‌های فرست-پارتی (انحصاری ساخته‌شده توسط استودیو اختصاصی) سونی هستند که میان ۱۰ ویدیو بسیار پربیننده‌ی کانال یوتیوب پلی استیشن قرار گرفته‌اند.

درحالی‌که بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales همچنان به فروش عالی ادامه می‌دهد، بازی Marvel's Spider-Man 2 در سال ۲۰۲۳ از راه می‌رسد تا گیمرهای کنسول PS5 را با دو مرد عنکبوتی همراه کند؛ پیتر پارکر و مایلز مورالز. سازندگان این پروژه‌ی خود را جاه‌طلبانه به شمار می‌آورند و براساس اخبار بازی می‌دانیم که اسپایدرمن 2 استودیو Insomniac Games با لحنی تاریک‌تر از بازی اول مجموعه و اسپین-آف آن قصه می‌گوید. علاوه‌بر ونوم، کدام دشمن‌های شناخته‌شده‌ی اسپایدی در بازی Marvel's Spider-Man 2 گیمرها را به چالش خواهند کشید؟


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده