نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۳

بازی موبایل Avatar توسط دیزنی و تنسنت معرفی شد

بازی Avatar: Reckoning اثری در سبک MMORPG است که امسال راهی اندروید و iOS خواهد شد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، دیزنی و شرکت تنسنت (Tencent) بازی موبایل Avatar: Reckoning را معرفی کردند. این بازی یک اثر MMORPG در جهان سری فیلم آواتار جیمز کامرون است که در سال ۲۰۲۲ برای اندروید و iOS عرضه خواهد شد.

به‌گزارش یوروگیمر، بازیکنان می‌توانند در سه حالت تک‌نفره‌ی داستانی، بازیکن دربرابر بازیکن (PvP) و همکاری چندنفره (co-op) به‌تجربه‌ی بازی Avatar: Reckoning بپردازند و به‌گوشه‌هایی دیده نشده از جهان‌ آواتار سرک بکشند. در توضیحات رسمی بازی می‌خوانیم:

«با قبیله‌های جدید و مدافع Naʼvi آشنا شوید که برای محافظت از خانه‌شان با سربازان قدرتمند RDA مبارزه می‌کنند؛ گروهی که به‌دنبال تخلیه‌ی ذخایر طبیعی پاندورا است. درکنار این موارد، با گونه‌های شگفت‌انگیز بیگانگان فضایی نیز برخورد خواهید داشت».

طرح هنری بازی Avatar: Reckoning

فعلا به‌جز یک تصویر هنری دیگر هیچ محتوای تصویری از این بازی در دست نیست. مراحل توسعه‌ی بازی Avatar: Reckoning در استودیوی چینی Archosaur Games جلو می‌رود. بازی Avatar: Reckoning در تاریخی نامشخص از سال جاری راهی سیستم‌‌عامل‌های اندروید و iOS خواهد شد. این بازی درکنار بازی Avatar: Frontiers of Pandora شرکت یوبیسافت که برای عرضه روی کنسول‌های نسل ۹ و پی سی درنظر گرفته شده است، از جمله محصولات دنیای ویدیوگیم هستند که با محوریت جهان آواتار، مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارند. فیلم Avatar 2 در تاریخ ۱۶ دسامبر (۲۵ آذر ۱۴۰۱) اکران می‌شود.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده