نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۲

بازی جدید کن لوین احتمالا چند ماه قبل از عرضه معرفی می‌شود

خالق بایوشاک در تازه‌ترین مصاحبه‌ی خود از عدم علاقه به معرفی زودهنگام بازی جدید خود صحبت کرده است.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، کن لوین که او را با خلق سری بازی‌های محبوب و تأثیرگذار بایوشاک می‌شناسیم، در تازه‌ترین مصاحبه به‌زمان معرفی اثر جدید خود اشاره کرده است. لوین بعد از بایوشاک اینفینیت (Bioshock Infinite) سال‌های زیادی را در سکوت خبری مشغول‌به کار روی یک اثر جدید سپری شد. حالا که ظاهرا به‌زمان انتشار اثر جدید او نزدیک شده‌ایم، اخبار پیرامون لوین و ساخته‌ی جدید او هم بیشتر شده‌اند.

خالق سری بایوشاک در جریان مصاحبه‌با پادکست Aracde Attack به‌موضوعات مختلفی اشاره می‌کند. یکی از موضوعاتی که لوین در مصاحبه‌اش درباره‌ی آن صحبت کرد،‌ ماجرای معرفی بازی جدید بود؛ اثری که در استودیو Ghost Story Games زیر نظر تعداد زیادی از خالقان پیشین سری بایوشاک تولید می‌شود. در صحبت‌های این بازی‌ساز خلاق و مولف چنین می‌خوانیم:

«ما نمی‌خواستیم که بازی را خیلی زود معرفی کنیم. اصلا نمی‌خواستیم که وارد این مسیر بشویم. چون فکر می‌کردیم که بازی زودتر از انتظارمان عرضه شود و اصلا علاقه‌ای نداشتیم که با معرفی بیش از حد زودهنگام بازی، روند ایجاد علاقه و هایپ در گیمرها به‌مدت زیادی تا [عرضه‌ی بازی] طول بکشد. چون این واقعا جذاب نیست و فکر می‌کنم گیمرها دوست دارند که بدانند با چه نوع اثری قرار است روبه‌رو شوند. به‌نظرم تنها راه‌حل درست برای این قضیه، معرفی بازی در بازه‌ی نزدیک‌به عرضه است».

لوین همچنین در ادامه اشاره می‌کند که بازی او برای مخاطبان «غافل‌گیرکننده و غیرغافل‌گیرکننده» خواهد بود. او در این مصاحبه از عدم همکاری با سازندگان پروژه‌ی جدید سری بایوشاک نیز صحبت کرد. کن لوین درحالی این مصاحبه را انجام داد که جیسون شرایر در بلاگ بلومبرگ از وضعیت بحرانی روال توسعه‌ی اثر جدید لوین نوشته است. البته که تعدادی از خبرنگارهای صنعت بازی، گزارش جدید شرایر را دور از واقعیت می‌دانند.

نظرتان چیست؟ به‌نظر شما ساخته‌ی جدید لوین چه زمانی عرضه خواهد شد؟ دیدگاه خود را برای زومجی بنوسید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده