// شنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۵

پشتیبانی سازندگان از بازی Dying Light 2 تا پنج سال پس از عرضه

شرکت تک‌لند، توسعه‌دهنده‌ی Dying Light 2 اعلام کرد که این بازی حداقل به مدت ۵ سال پس از عرضه، DLCها و آپدیت‌های جدید دریافت خواهد کرد.

بازی Dying Light 2 Stay Human از استودیو Techland پس از یک چرخه‌ی توسعه واقعا طولانی که پر از سکوت‌های ناخوشایند و تاخیرهای دردناک برای طرفدارها بود، چند هفته‌ی دیگر بالاخره منتشر می‌شود. بااین‌حال ظاهرا طرفداران باید خوشحال باشند که پس از عرضه‌ی بازی Dying Light 2 Stay Human، کار استودیو تک‌لند با این محصول تمام نمی‌شود.

شرکت لهستانی Techland در پستی در توییتر خود تأیید کرد که Dying Light 2 Stay Human حداقل تا پنج سال پس از انتشار، بسته‌های الحاقی دریافت خواهد کرد که مکان‌های جدید درون بازی، مأموریت‌ها، آیتم‌ها، رویدادها و موارد دیگر را به بازی اضافه می‌کنند. هنوز جزئیات بیشتری در این‌باره ذکر نشده است. اگرچه طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که چند ماه پس از انتشار بازی، اطلاعاتی در این مورد منتشر شود.

اطلاعیه ساپورت پس از عرضه بازیDying Light 2

نسخه اصلی بازی Dying Light برای مدتی طولانی پشتیبانی پس از عرضه دریافت کرد. برای مثال یک حالت PvP دراین‌میان به بازی اضافه شد. بنابراین این اتفاق عجیبی نیست که Techland یک بار دیگر بخواهد سیاست‌های خود را دنبال کند. Dying Light 2 Stay Human که شاید به یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های این سال میلادی تبدیل شود، روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی و نینتندو سوییچ (نسخه‌ی ابری/Cloud) در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده