// شنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۷

نسخه پلی استیشن 5 بازی Apex Legends در PSN مشاهده شد

باتوجه به دیتابیس شبکه پلی استیشن، احتمال عرضه‌ی نسخه پلی استیشن 5 بازی Apex Legends در آینده‌ی نزدیک وجود دارد.

در حال حاضر، کاربران پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس برای تجربه بازی Apex Legends باید از نسخه نسل هشتمی آن استفاده کنند. بااینکه هنوز شاهد نسخه نسل نهمی نیستیم، اما کاربران پلتفرم‌های ذکر شده، با عملکردی بهتر از کنسول‌های نسل ۸ و در رزولوشن 1440p ایپکس لجندز را تجربه می‌کنند. این در حالی است که ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment)، سازنده ایپکس لجندز) در اوت ۲۰۲۱ اعلام کرده بود که نسخه‌ی نسل نهمی ایپکس را توسعه خواهند داد، اما همچنان تاریخ انتشار رسمی برای آن در نظر گرفته نشده است.

همچنین سال گذشته در ردیت هم حول این موضوع سوالاتی پرسیده شدند که رایان ریگنی، مدیرارتباطات ریسپاون اطلاعات خاصی را در پاسخ به آن‌ها منتشر نکرد و صرفا خاطرنشان کرد که آپدیت ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 بازی Apex Legends در دست توسعه است. تمامی این موارد در حالی است که به‌تازگی حساب کاربری توییتر PlayStation Game Size که همیشه اطلاعاتی از فضای مورد نیاز بازی‌ها را در اختیار کابران قرار می‌دهد، متوجه نسخه‌ی نسل نهمی Apex Legends شده است.

این حساب کاربری در دیتابیس پلی استیشن نتورک (PSN)، نسخه پلی استیشن 5 ایپکس لجندز را مشاهده کرد که فضای مورد نیاز آن ۸۰ گیگابایت است. درگذشته استیون فریرا، کارگردان تیم ریسپاون ونکوور اعلام کرده که بود که اجرا به‌صورت ۱۲۰ فریم برثانیه، یکی از اهداف آن‌ها برای پورت نسل نهمی بازی است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا در آینده نزدیک شاهد اعلام زمان انتشار نسخه‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس بازی Apex Legends خواهیم بود؟


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده