// جمعه, ۲۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۷

احتمال عرضه بازی شوتر اول شخص تک‌نفره جدید استودیو ریسپاون در سال ۲۰۲۵

به‌تازگی گزارشی از سوی گیمزبیت منتشر شده که خبر از ساخت یک بازی تیراندازی اول شخص توسط استودیو ریسپاون می‌دهد.

ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) را می‌توان یکی از استودیوهای مهم الکترونیک آرتز دانست که با پشتیبانی از بازی Apex Legends، در حال ارائه‌ی تجربه‌ای جذاب و هیجان‌انگیز به طرفدارهای آن هستند. حالا به نظر می‌رسد که شرکت سازنده‌ی سری بازی Titanfall همزمان روی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order 2 و یک بازی شوتر اول‌شخص جدید هم کار می‌کند.

به‌تازگی محمد علوی پس از ۱۱ سال فعالیت، استودیو ریسپاون را ترک کرده است و باتوجه‌به گزارش منتشرشده از سوی گیمزبیت، وی به‌عنوان کارگردان روی یک پروژه جدید کار می‌کرد. در این گزارش آمده است که پس از خروج محمد علوی از استودیو، پروژه‌ی ذکرشده همچنان ادامه پیدا خواهد کرد و با یک بازی AAA اول شخص تیراندازی طرف هستیم. البته اشاره کنم که منبع خبر می‌گوید این بازی ریسپاون، نسخه‌ی سوم Titanfall نخواهد بود.

این در حالی است که اعلام شد این بازی جدید از نظر ساختار و پویایی، شباهت‌هایی به مجموعه‌ی تایتان فال دارد. در انتها مشخص شده است که بازی مورد نظر سال آینده و پس از آن را در مراحل ابتدایی توسعه به‌سر می‌برد و الکترونیک آرتز بازه‌ی زمانی ۲۰۲۴ الی ۲۰۲۵ را برای عرضه بازی درنظر گرفته است. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که الکترونیک آرتز و استودیو ریسپاون اینترتینمنت چه اطلاعاتی را از این بازی در دسترس قرار می‌دهند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده