نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۲

خدای جنگ و Monster Hunter Rise در صدر پرفروش‌ترین‌ بازی های استیم

با استقبال بازیکنان از پورت کامپیوتر دو بازی خدای جنگ و Monster Hunter Rise این دو اثر در صدر جدول پرفروش‌ترین‌های استیم قرار گرفتند.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی و درحالی که یک روز تا عرضه‌ی پورت پی سی بازی God of War فاصله داریم، استقبال چشم‌گیر بازیکنان از این بازی و نسخه‌ی پی سی Monster Hunter Rise این دو اثر را در صدر پرفروش‌ترین‌های استیم قرار داد.

جدول پرفروش‌ترین‌های استیم

در جدول پرفروش‌ترین‌های استیم به‌ترتیب پورت کامپیوتر دو بازی Monster Hunter Rise و God of War با قرارگیری در رتبه‌های اول و دوم، اشتیاق بازیکنان برای تجربه‌ی این دو اثر روی کامپیوتر را نمایان می‌کنند. این درحالی است که بازی‌هایی مثل Dying Light 2 Stay Human و بازی اکشن Ready or Not در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

بازی مانستر هانتر رایز که مدتی می‌شود در بالاترین رتبه‌ی پرفروش‌ترین‌های استیم تکیه زده است، در زمان عرضه توانست رکورد ۹۰ هزار بازیکن هم‌زمان را در این پلتفرم ثبت بکند. باتوجه‌به‌ تقاضا و اشتیاق بالای پی‌سی‌بازها نسبت به‌بازی خدای جنگ، باید صبر کنیم و ببینیم که این اثر در زمان عرضه چه رکوردهایی را در پلتفرم استیم ثبت خواهد کرد.

ساخته‌ی تحسین‌شده‌ی استودیو سانتامونیکا یعنی بازی God of War فردا و در تاریخ ۱۴ ژانویه (۲۴ دی) راهی پی سی خواهد شد. اگر این بازی را در استیم پیش‌خرید کرده‌اید همین حالا می‌توانید سراغ دانلودش بروید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده