نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۲

باندل سه گانه هیتمن معرفی شد؛ تایید عرضه روی گیم‌ پس

در جریان رونمایی از محتویات سال دوم بازی Hitman 3 از باندل سه‌گانه‌ی هیتمن رونمایی شد. محتوایی که از روز عرضه هم‌زمان روی گیم‌پس و استیم عرضه می‌شود.

در جریان آخرین اخبار بازی و همان‌طور که IO Interactive وعده‌اش را داده بود، دقایقی پیش و طی یک استریم کوتاه شاهد رونمایی از محتویات سال دوم بازی هیتمن 3 بودیم. در جریان این رویداد کوتاه، باندل سه‌گانه‌ی هیتمن با نام Hitman Trilogy به‌شکل رسمی رونمایی شد. این پکیج ارزشمند در تاریخ ۲۰ ژانویه (۳۰ دی) برای تمامی پلتفرم‌های نسل هشت و نسل ۹ و پی سی (ازطریق استیم و اپیک گیمز) عرضه خواهد شد. شایان ذکر است که باندل مورد بحث در تاریخ ۳۰ دی به‌طور هم‌زمان راهی نسخه‌ی کنسولی و نسخه‌ی پی سی سرویس ایکس باکس گیم‌ پس نیز می‌شود.

دانلود از آپارات

طی پخش شدن ویدیو نمایش محتویات سال دوم، شاهد معرفی موارد پرتعداد و بسیار جذاب برای بازی Hitman 3 بودیم. از بخش Elusive Target Arcade که شکار الیوسیو تارگت‌ها را به‌شکلی جذاب و در یک حالت به‌خصوص از تجربه‌ی هیتمن در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد تا اضافه شدن حالت VR به‌نسخه‌ی پی سی، ورود بازی به‌پلتفرم استیم، اضافه شدن ری‌تریسنیگ به‌جلوه‌های بصری بازی و اضافه شدن یک حالت جدید با نام Freelancer که در بهار سال جاری به‌بازی Hitman 3 اضافه خواهد شد محتواتی هستند که در جریان پشتیبانی IO Interactive در سال دوم عرضه‌ی هیتمن 3، آن‌ها را در دسترس بازیکنان قرار خواهد داد.

سه‌گانه‌ی هیتمن با تمامی مراحل بازی‌های هیتمن 1، هیتمن 2 و هیتمن 3 در تاریخ ۲۰ ژانویه (۳۰ دی) راهی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی سی (استیم و فروشگاه اپیک‌گیمز) خواهد شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده