نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۵

اعلام زمان خاموش شدن دائمی سرورهای بازی Forza Street

با استناد به اعلامیه‌‌ی رسمی مایکروسافت، سرورهای بازی Forza Street در بهار برای همیشه خاموش خواهند شد.

در جریان آخرین اخبار بازی و طبق اعلامیه‌ی رسمی سازندگان Forza Street، سرورهای این بازی از بهار ۲۰۲۲ به‌طور رسمی تعطیل خواهند شد؛ تعطیلی سرورهای بازی به‌این معنی است که بازیکنان پس از تعطیلی سرورهای آن در بهار، در زمان باز کردن این اثر روی گوشی یا ویندوز ۱۰ دیگر قادر به‌تجربه‌ی Forza Street نخواهند بود. پس این نسخه از سری بازی Forza پس از خاموش دائمی سرورها رسما به‌پایان کار خود خواهد رسید.

اخیرا یک آپدیت جدید برای این اثر منتشر شد که به‌دنبال نصب آن، فروشگاه داخل بازی تعطیل می‌شود. قبل از خاموش شدن برای همیشه، Forza Street به‌مدت ۱۲ هفته و در قالب رویدادهای Spotlight خودروهایی با لیبل Rare و Epic را در دسترس بازیکنان قرار خواهد داد. همراه‌با برپایی این رویداد، هزینه‌ی خرید آیتم‌ها (ازطریق پولِ داخل بازی) نیز کمتر خواهد شد، سرعت شارژ انرژی افزایش خواهد یافت و حجم ذخیره‌ی انرژی هم بیشتر خواهد شد. تیم سازنده‌ی این بازی مایکروسافت در یک بیانیه‌ی رسمی دلیل اضافه شدن موارد تازه را اعلام می‌کند: «هدف ما این است که بازیکنان همیشگی Forza Street فرصتی داشته باشند تا به اهداف خود در بازی برسند».

ترمز گرفتن در فورزا استریت

اشخاصی که طی ۳۰ روز اخیر پول واقعی در بازی خرج کرده باشند، شاهد بازگشت مبلغ به حساب خود خواهند بود. بازیکنان فورتزا استریت باید قبل از تعطیل شدن سرورهای بازی، پول‌هایی را که داخل بازی به‌دست آورده‌اند، خرج کنند. وگرنه دیگر به‌آن‌ها دسترسی نخواهند داشت.

تیم Electric Square که در سالیان اخیر وظیفه‌ی توسعه‌ی بازی Forza Street را برعهده داشت، به‌تازگی از اشتیاق خود برای کار روی سری بازی فورتزا صحبت کرده است. در بیانیه‌ی تیم Electric Square چنین می‌خوانیم: «به‌جامعه‌ی بازیکنانی که توانستیم درکنار Forza Street با خود همراه کنیم، مفتخر هستیم. ما می‌خواهیم از چیزهایی که یاد گرفته‌ایم در خلق محصولات جدید برند فورتزا استفاده کنیم».

بازی فورتزا استریت در سال ۲۰۱۹ میلادی برای iOS، اندروید و ویندوز ۱۰ منتشر شد و بهار سال ۲۰۲۲ با خاموش شدن سرورهای این بازی، پرونده‌ی اثر نام‌برده بسته می‌شود. نظر شما چیست؟ آیا از بازیکنان Forza Street بوده‌اید یا مشغول تجربه‌ی آن هستید؟ دیدگاه خود را با زومجی به‌اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده