نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۱

تاکید کن لوین بر نقش نداشتن در ساخت بایوشاک جدید

کن لوین در یک مصاحبه‌ی جدید تایید کرد که در تولید نسخه‌ی جدید Bioshock هیچ‌گونه مشارکتی نداشته است.

در جریان آخرین اخبار بازی، کن لوین که او را با خلق سری بازی بایوشاک می‌شناسیم در مصاحبه‌با پادکست Arcade Attack هرگونه مشارکت و همکاری در خلق نسخه‌ی جدید بایوشاک را تکذیب کرد. لوین در پاسخ به‌سوالاتی که پیرامون شایعات همکاری‌اش با تیم کلاد چمبر (Cloud Chamber) در خلق نسخه‌ی جدید بایوشاک مطرح شده بودند چنین پاسخی داد:

«دانش من درباره‌ی این بازی به‌اندازه‌ی دانش سایر افراد است (اشخاصی مثل گیمرها یا ژورنالیست‌ها که در این پروژه همکاری ندارند). وقتی این بازی منتشر شود من به‌عنوان یک گیمر حتما آن را تجربه خواهم کرد. اما در این لحظه باید بگویم که هرگز در تولید آن نقشی ندارم و درنتیجه، هیچ اطلاعاتی هم پیرامون بازی جدید بایوشاک ندارم.»

لوین در یک مصاحبه‌ی دیگر درباره‌ی فیلم بایوشاک صحبت کرد. پروژه‌ای که برنامه‌ریزی‌های خاصی برایش شکل گرفته بود اما هرگز روشنایی روز را ندید. لوین در صحبت‌هایش درباره‌ی این فیلم، به‌‌علاقه‌اش برای همکاری بیشتر و عمیق‌تر با تولیدکنندگان فیلم اشاره می‌کند و چنین می‌گوید:

«اهداف سازندگان آن فیلم با نگرش و اهداف خالقان سری بایوشاک هیچ اشتراکی نداشت.»

لوین درحال حاضر مشغول ساخت بازی جدید خود در استودیوی Ghost Story است. به‌نقل از جیسون شرایر که یکی از خبرنگاران شناخته‌شده‌ی صنعت بازی است، این اثر که حتی اسم آن هم فعلا مشخص نشده در شرایطی سخت از توسعه [به‌اصطلاح در جهنم توسعه] قرار دارد. البته که برخی دیگر از خبرنگاران دنیای گیم صحبت‌های شرایر را دور از واقعیت دانسته‌اند. به‌هرحال برای روشن شدن قضیه فعلا باید منتظر بمانیم و ببینیم که کن لوین بالاخره چه زمانی به‌غیبت طولانی خود پایان داده و بازی جدیدش را معرفی خواهد کرد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده