نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۲

رده‌بندی سنی در بازی Ghostwire: Tokyo در کشور تایوان

با اختصاص رده‌بندی سنی برای بازی Ghostwire: Tokyo در کشور تایوان، احتمال نشر اخبار جدید پیرامون این بازی در روزهای آتی بالاتر رفت.

در جریان آخرین اخبار بازی، بازی گوست‌ وایر توکیو که زیر نظر شینجی میکامی در استودیو تانگو گیم‌ورس (Tango Gameworks) مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد، در کشور تایوان رده‌بندی سنی دریافت کرد تا احتمال نشر اخبار جدید از این بازی در روزها و ماه‌های آتی بیشتر شود.

رده‌بندی سنی بازی Ghostwire: Tokyo در کشور تایوان

طی روزهای اخیر اخبار زیادی را پیرامون بازی گوست‌وایر توکیو دریافت کرده‌ایم. این بازی ابتدا در در بلاگ رده‌بندی سنی کشور کره، رده‌بندی بالای ۱۵ سال را دریافت کرد تا توجه‌ها را به‌خود جلب کند. سپس تام هندرسون اینسایدر شناخته شده صنعت بازی اعلام کرد که بازی Ghostwire: Tokyo درکنار بازی‌هایی مثل Sifu و Gran Turismo 7 در State of Play احتمالی سونی که در ماه فوریه (بهمن-اسفند) برپا خواهد شد، نمایش‌هایی خواهد داشت.

حالا که این بازی در کشور تایوان نیز دارای یک گروه‌بندی سنی به‌خصوص شده است، بیشتر از قبل احتمال انتشار اخباری با محوریت گوست‌وایر توکیو بالا رفته است. فعلا باید صبر کنیم و منتظر سرنخ‌های بعدی یا نمایش رسمی بازی که احتمالا به‌زودی اتفاق خواهد افتاد، بمانیم.

بازی Ghostwire: Tokyo در بهار سال ۲۰۲۲ روی پلی استیشن 5 و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود.


منبع twitter
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده