// چهار شنبه, ۲۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۰

شایعه: ساخت چند بازی پلی استیشن توسط سازنده سری The Dark Pictures

طبق ادعای یکی از کاربران توییتر، استودیوی سوپرمسیو گیمز مشغول ساخت چند بازی انحصاری و معرفی‌نشده برای پلی استیشن است.

براساس جدید اخبار بازی، کاربر توییتر به‌نام روبرت سرانو به‌تازگی ادعا کرده است که استودیوی Supermassive Games، سازنده‌ی مجموعه بازی ترسناک The Dark Pictures Anthology در حال ساخت چند بازی انحصاری و معرفی‌نشده برای پلتفرم پلی استیشن است. او همچنین اشاره می‌کند که «این استودیوی مستقل و برنده‌ی جایزه‌ی بفتا، احتمالا برای رونمایی از یکی از این بازی‌ها در سال ۲۰۲۲ آماده است.» شاید نتوان سرانو را یک افشاگر معتبر دانست و به همین دلیل ما نیز بهتر است فعلا ادعای جدید او را جدی نگیریم.

البته اگر این موضوع درست از آب دربیاید، می‌تواند خبر بسیار خوبی برای طرفداران پلی استیشن باشد. سوپرمسیو گیمز در حال حاضر مشغول ساخت The Dark Pictures: The Devil In Me، چهارمین و آخرین قسمت سری دارک پیکچرز است؛ اثری که قرار است علاوه‌بر پلی استیشن، روی ایکس باکس و کامپیوتر هم منتشر شود. اگر بنا باشد این استودیوی بریتانیایی بازی انحصاری برای پلی استیشن بسازد، ممکن است اثری ترسناک را تحویل کاربران این پلتفرم بدهد، چون با سبک ترسناک به‌خوبی آشنا است و سابقه‌ای طولانی در ساخت چنین آثاری دارد.

یک احتمال دیگر هم وجود دارد و آن است که سوپرمسیو گیمز در حال کار روی یک بازی جدید برای هدست واقعیت مجازی PSVR2 است که اخیرا توسط سونی معرفی شد. دلیل مطرح شدن چنین احتمالی این است که این استودیو پیش‌تر بازی واقعیت مجازی Until Dawn: Rush of Blood را به‌صورت انحصاری برای هدست پلی استیشن VR ساخته و عرضه کرده بود. درهرصورت، باید منتظر ماند و دید که آیا سوپرمسیو گیمز در رویدادهای پیش‌رو پلی استیشن از بازی (یا بازی‌ها) انحصاری خود رونمایی خواهد کرد یا این موضوع از اساس صحت نداشته است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ فکر می‌کنید Supermassive Games قرار است چند بازی انحصاری برای پلی استیشن تولید و عرضه کند؟


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده