نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۲۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۶

معرفی بسته الحاقی جدید بازی Humankind با محوریت تمدن‌های آفریقا

بسته الحاقی جدید بازی استراتژیک Humankind تمدن‌های قاره آفریقا را به دنیای پویای این بازی اضافه می‌کند.

روز گذشته استودیوی فرانسوی Amplitude با انتشار یک تریلر از محتوای دانلودی جدید بازی Humankind که یکی از آثار پرطرفدار سبک استراتژیک به‌حساب می‌آید رونمایی کرد. طبق گفته سازندگان، این بسته الحاقی جدید شامل ۶ تمدن آفریقایی منحصربه‌فرد می‌شود که به ۶۰ تمدن موجود در بازی در هنگام عرضه اضافه می‌شوند. بازیکنان می‌توانند در این DLC جدید داستان هر یک از این قبیله‌ها را در دوره‌ی خاصی از تاریخ غنی قاره آفریقا تجربه کنند.

قبیله «بانتوها» تمدن اولی هستند که در این محتوای جدید به بازی اضافه می‌شوند. تاریخ این تمدن جدید در دوران باستان جریان دارد و مردمان آن در شکار و ساخت سرپناه مهارت‌های زیادی دارند. در دوران کلاسیک، بازیکنان با تمدن The Garamantes رو‌به‌رو می‌شوند که در ساخت قنات‌ها و جمع‌اوری منابع غذایی تخصص دارند. سومین تمدن جدید که در دوران قرون وسطی جریان دارد، مردمان قبیله «سواحلی» خواهند بود که در زمینه کشتی‌رانی و تبادل کالا فعالیت دارند.

چهارمین تمدن مردم قبیله «ماسای» (که در کشور کنیا سکونت دارند) در دوران عصر جدید اولیه خواهند بود و پنجمین تمدن ساکنین کشور اتیوپی خواهند بود. این قبیله شامل مردمانی جنگجو در دوران انقلاب صنعتی است که جز معدود کشورهایی هستند که توانسته‌اند از استعمار کشورهای اروپایی در این دوره در امان بمانند. آخرین تمدن معرفی شده در این تریلر نیز مردم تمدن نیجریه در دوران معاصر هستند که مهارت چشم‌گیری در تولید روغن و دیگر محصولات کشاورزی دارند.

این بسته الحاقی در تاریخ ۲۰ ژانویه (۳۰ دی) و با قیمت ۸/۹۹ دلار آمریکا در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. همچنین کاربرانی که تا پیش از ۲۴ ژانویه (۴ بهمن) نسبت به خرید این بسته اقدام کنند، می‌توانند این DLC جدید را با ۱۰ درصد تخفیف و با قیمت ۸/۰۹ دلار خریداری کنند. شما می‌توانید تریلر معرفی این تمدن‌های جدید را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تمدن‌های جدید، این بسته الحاقی ۱۵ رویداد تاریخی دیگر را نیز به بازی اضافه می‌کند که بازیکنان می‌توانند هفته آینده و در هنگام انتشار این محتوای جدید آن‌ها را تجربه کنند. همچنین براساس اطلاعات منتشر شده، پنج مکان تاریخی جدید از جمله کوه کلیمانجارو، مسجد جامع کبیر جنه و دریاچه ناترون از جمله مواردی هستند که در این آپدیت در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد.

بازی استراتژیک Humankind هم‌اکنون به‌صورت انحصاری روی پلتفرم کامپیوتر و سرویس گیم‌پس برای پی‌سی در دسترس قرار دارد. همچنین شما می‌توانید به بررسی زومجی از بازی Amplitude نگاهی بیندازید.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده