نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۱

شایعه: بازی GTA 6 احتمالا تنها محصول جدید راک‌ استار در نسل ۹ است

یک اینسایدر در توییتر به احتمال عرضه‌ی GTA 6 به‌عنوان تنها اثر جدید راک‌استار در نسل ۹ اشاره کرده است.

به‌تازگی یکی از افراد فعال در فاش کردن اخبار بازی، طی یک توییت گفت که بازی GTA 6 تنها اثر جدید راک‌استار در نسل ۹ خواهد بود. این شخص که با نام کاربری AccountNGT فعالیت می‌کند، در جواب به این سؤال که «باید انتظار عرضه‌ی چند بازی از راک‌استار را در نسل ۹ داشته باشیم؟» چنین پاسخی را نوشت: «اگر منظورمان بازی‌های جدید باشد، من فکر می‌کنم که آن‌ها فقط GTA 6 را در این نسل منتشر خواهند کرد».

این موضوع فعلا در حد یک شایعه‌ی ساده‌ است و از شما می‌خواهیم که محتوای صحبت‌ این شخص را در حد یک گمانه‌زنی در نظر بگیرید؛ مخصوصا که در دنیای امروز و در اینترنت، هر شخصی می‌تواند هر ادعایی را که به‌ذهنش می‌رسد، مطرح کند. محتوای صحبت این شخص با برخی از شایعاتی که حول محور ساخت بازی Bully 2 مطرح شده‌اند، در تضاد است. از آن سو وقتی شرایط جدید ساخت بازی‌ها که در پی انتظارات بالای گیمرها مبنی بر بالا بودن جزئیات هر بازی و عدم وجود کرانچ در تولید اثر را در نظر می‌گیریم، ساخته شدن یک پروژه‌ی فوق‌العاده عظیم همچون GTA 6 و فقط پشتیبانی از آن پروژه تا پایان نسل، شاید کل فعالیت راک‌استار طی سال‌های آتی را به خود اختصاص دهد.

پیش‌تر شایعاتی مبنی بر در دست ساخت بودن نسخه‌ی ریمستر بازی Red Dead Redemption 1 برای پلتفرم‌های نسل ۹ و پی سی به‌گوش می‌رسید. حالا که این شایعه‌ی تازه GTA 6 را به‌عنوان تنها بازی «جدید» راک‌استار در نسل ۹ مطرح کرده است،‌ تنها راه برای خروج از ابهامات ایجاد شده، انتظار برای واکنش رسمی راک‌استار است. همان‌طور که در متن ذکر شد، فعلا این موارد را در حد یک سری گمانه‌زنی در نظر بگیرید تا ببینیم راک‌استار در چه زمانی به‌سکوت خود پیرامون بازی GTA 6 پایان می‌دهد. فراموش نکنید که بازی Grand Theft Auto 6 هنوز به شکل رسمی معرفی نشده است.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده