// چهار شنبه, ۲۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۱

فردا منتظر اعلام جزئیات محتوای سال دوم بازی Hitman 3 باشید

استودیو IO Interactive در تاریخ ۲۳ دی ماه، اطلاعات کامل درباره‌ی محتویات سال دوم بازی Hitman 3 را با طرفدارها به اشتراک می‌گذارد.

استودیو IO Interactive در سال اول عرضه بازی Hitman 3 محتویات ارزشمند و سرگرم کننده‌ای را در اختیار کاربران قرار داد تا تجربه‌ی متفاوتی را کسب کنند. این در حالی است که تیم سازنده در سال ۲۰۲۲ هم برنامه‌های متنوعی را برای گیمرهای هیتمن 3 درنظر دارد تا بیش‌ازپیش تجربیات آن‌ها را گسترش دهد.

در گذشته اعلام شد که طی سال ۲۰۲۲ شاهد محتویات داستانی، نقشه‌های جدید، حالت‌های مختلف و رویدادهای متنوعی برای بازی Hitman 3 خواهیم بود. حال IO Interactive در وبسایت رسمی خود اعلام کرده است که در تاریخ ۲۳ دی ماه (۱۳ ژانویه) جزئیات محتویات سال دوم بازی هیتمن 3 منتشر می‌شود. به بیان دقیق‌تر فردا رأس ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر به‌وقت ایران، محتوای سال ۲۰۲۲ هیتمن 3 در کانال یوتیوب HITMAN نمایش داده می‌شود.

همچنین در ادامه مشخص شده است که در جریان نمایش‌های فردا شاهد Elusive Targetها، نسخه‌ی واقعیت مجازی کامپیوتر، نمایش حالت جدید بازی و محتویات دیگری خواهیم بود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا از تجربه‌ی بازی Hitman 3 و محتویات سال اول عرضه آن نظیر Seven Deadly Sins و رویداد زمستانه لذت برده‌اید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده