// چهار شنبه, ۲۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۲

احتمال ارائه اطلاعات جدید از گرن توریزمو 7 و GhostWire: Tokyo در اواسط بهمن

تام هندرسون با ارائه‌ی توضیحات بیشتر گفت که احتمالا در فوریه شاهد State of Play بزرگ با آثاری همچون بازی Gran Turismo 7 و بازی GhostWire: Tokyo خواهیم بود.

شاید در ماه فوریه‌ی سال جاری میلادی یعنی چند هفته‌ی دیگر، شاهد پخش State of Play بزرگ جدید سونی باشیم. بازی Gran Turismo 7 استودیو Polyphony Digital، بازی Horizon Forbidden West استودیو گوریلا، بازی Sifu استودیو Sloclap، بازی Hogwarts Legacy استودیو آوالانچ سافتور و بازی GhostWire: Tokyo استودیو Tango Gameworks ظاهرا آثاری هستند که در این State of Play سونی حضور پیدا می‌کنند. منبع تمام اطلاعات مورد بحث، تام هندرسون است که به‌عنوان خبرنگار چند سایت ویدیوگیمی و یک اینسایدر معتبر شناخته می‌شود.

او ادعا کرد که در ماه فوریه چند رسانه به رویدادهای خصوصی مربوط‌به دو بازی پلی استیشن 5 دعوت شده‌اند؛ گرن توریزمو 7 و بازی Ghostwire: Tokyo. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که سازندگان می‌خواهند اطلاعات بسیار زیادی را به منتقدها ارائه کنند یا حتی به آن‌ها فرصت تجربه‌ی چند ساعت از بازی را بدهند. این‌گونه چند هفته قبل از عرضه‌ی بازی، رسانه‌های بزرگ می‌توانند نخستین دیدگاه‌های خود راجع به اثر را با گیمرها به اشتراک بگذارند. نتیجه‌ی برگزاری خصوصی رویدادها این است که باتوجه‌به آماده شدن مقالات مختلف و زمان‌بندی آن‌ها، به محض پخش تریلر جدید ناگهان می‌بینیم که سیلی از اطلاعات تازه و بررسی‌های اولیه وارد اینترنت می‌شوند.

هندرسون توضیح داد که همه‌ی تریلرها و تبلیغات بازی Gran Turismo 7 آماده‌ی پخش هستند. همچنین باتوجه‌به تاریخ عرضه‌ی بازی Sifu و تاریخ عرضه‌ی بازی هورایزن فوربیدن وست، او پیش‌بینی می‌کند که در تاریخ ۳ فوریه (۱۴ بهمن یا ۱۵ بهمن) شاهد پخش این State of Play بزرگ باشیم. اگر جدیدترین اخبار بازی را در زومجی دنبال می‌کنید، احتمالا به یاد دارید که چند روز قبل شاهد رده‌بندی سنی بازی Ghostwire: Tokyo در کره جنوبی بودیم.

مراسم تعیین گروه در مدرسه هاگوارتز در بازی Hogwarts Legacy

اینسایدر صنعت ویدیوگیم گفت که بازی Hogwarts Legacy در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه خواهد شد و وارنر آماده‌ی نمایش تریلر جدید آن است. این بازی که در یکی از رویدادهای پلی استیشن شاهد رونمایی رسمی از آن بودیم، ظاهرا یکی از آثار حاضر در State of Play مورد بحث خواهد بود. به‌تازگی Shpeshal Nick از پادکست Xbox Era گفت که در ماه فوریه شاهد یک رویداد پلی استیشن خواهیم بود. براساس صحبت‌های تام هندرسون، این رویداد همان State of Play بزرگ است که پنج بازی نام‌برده در آن حضور دارند.

گویا باتوجه‌به واکنش غالبا مثبت مردم به Harry Potter 20th Anniversary: Return to Hogwarts، وارنر فهمید که زمان مناسب برای پخش تریلر جدید هاگوارتز لگسی فرا رسیده است. میلی امند قبلا گفته بود که دومین تریلر بازی در یکی از رویدادهای پلی استیشن پخش می‌شود. اینسایدرهای دیگر هم به نزدیک بودن زمان پخش آن اشاره داشتند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده