نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۸

اضافه شدن کاراکترهای جدید به Back 4 Blood از طریق DLCهای پولی

در جریان یک رویداد پرسش و پاسخ مشخص شد که کاراکترهای آینده بازی Back 4 Blood در قالب DLCهای پولی به‌این بازی اضافه می‌شوند.

در جریان آخرین اخبار بازی و طی یک رویداد پرسش و پاسخ که در انجمن ردیت برگزار شد، فیل راب (Phil Robb) که هم-بنیان‌گذار استودیو Turtle Rock و کارگردان خلاق بازی Back 4 Blood است، مشخص کرد که شخصیت‌های جدید در قالب یک سری DLC پولی به‌این بازی اضافه خواهند شد.

فیل راب این موضوع را در جواب به‌پرسش یکی از هواداران بازی مطرح کرد؛ هواداری که از راب پرسید آیا شخصیت‌های جدید بازی به‌شکل رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گیرند یا ازطریق خرید سیزن‌پس قابل بازی خواهند بود. راب نیز در پاسخ اعلام کرد که این شخصیت‌ها ازطریق بسته‌های الحاقی به‌بازی اضافه خواهند شد. طبق گفته‌های راب، خرید جداگانه‌ی این کاراکترها نیز امکان‌پذیر است و برای دسترسی به‌آن‌ها حتما لازم نیست که سیزن‌پس بازی را خریداری کنید.

تعدادی از کاراکترهای بازی Back 4 Blood

علاوه‌بر پرسش درباره‌ی شخصیت‌های جدید این بازی، طرفداران درباره‌ی اضافه شدن حالت‌هایی مثل PvP به‌بازی سؤال پرسیدند. راب نیز در پاسخ اعلام کرد که فعلا چیزی در این مقیاس برای اضافه شدن به Back 4 Blood برنامه‌ریزی نشده است. با استناد به‌صحبت‌های کارگردان خلاق بازی، تیم Turtle Rock فعلا مشغول طراحی سلاح‌های جدید، دسته‌ها (Deck) جدید برای کارت‌ها و لحاظ کردن یک سری تغییر اساسی در ساختار بازی هستند.

بازی Back 4 Blood در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۷ را به‌دست آورد. در خلاصه‌ی بررسی Back 4 Blood چنین می‌خوانیم:

«Back 4 Blood تجربه‌ای است که سازندگان Left 4 Dead ازطریق آن توانسته‌اند تجربه‌ای مشابه و در عین حال با خصوصیات متمایز‌کننده نسبت به این بازی ارائه دهند. بااین‌حال این اثر بیشتر قشر خاصی از مخاطبان را هدف قرار داده و آن هم افرادی است که علاقه زیادی به تجربه بازی‌های Co-Op کنار بازیکنان واقعی دارند؛ چرا که Back 4 Blood، از حیث ارائه یک تجربه Solo ارزشمند عملکرد جالبی ندارد و بخش PvP آن هم از ایراد‌های ساختاری و تعادلی رنج می‌برد. بااین‌حال اگر مشکلی با این موارد نداشته باشید، به‌لطف گان پلی روان بازی و هیجان بالای تلاش برای بقا درکنار سایر بازیکنان، لذت خوبی از این تجربه زامبی‌کشی خواهید برد. »


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده