// سه شنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۸

تیک-تو به دنبال فرصت مناسب برای خریدهای بعدی خواهد بود

تیک-تو در حال خریداری شرکت Zynga با پرداخت ۱۲.۷ میلیارد دلار است. ولی ظاهرا بزرگ‌ترین خرید تاریخ ویدیوگیم قرار نیست آخرین خرید Take-Two باشد.

هیچ‌کدام از خریدهای عظیم انجام‌شده در صنعت بازی‌های ویدیویی تا به امروز به گران‌قیمتی خرید شرکت Zynga توسط شرکت Take-Two نبوده‌اند. اما مطابق جدیدترین اخبار بازی، تیک-تو نمی‌خواهد پس از این خرید ۱۲.۷ میلیارد دلاری دیگر بی‌خیال خریدهای بیشتر در آینده‌ی نزدیک بشود.

استراوس زلنیک، مدیرعامل تیک-تو گفت که این شرکت همچنان مشغول بررسی فرصت‌های مناسب برای خریدهای بیشتر خواهد بود. تیک-تو اینتراکتیو که صاحب راک‌استار و شرکت 2K است، به گسترش یافتن با خریدهای بیشتر علاقه دارد. زلنیک توضیح داد که تیک-تو اینتراکتیو خرید ۱۲.۷ میلیارد دلاری شرکت را با تعادل مالی بسیار خوب به پایان خواهد رساند و در سال مالی ۲۰۲۴ میلادی (از ۱ آوریل سال ۲۰۲۳ میلادی تا ۳۱ مارچ سال ۲۰۲۴ میلادی) کاملا وارد فاز سودآوری بیشتر و بیشتر خواهد شد.

زلنیک، مدیرعامل شرکت تیک-تو اینتراکتیو (صاحب راک‌استار و شرکت 2K)

زلنیک گفت: «به محض تکمیل خرید زینگا، جریان مالی شرکت به شکل مداوم مثبت خواهد بود و سوددهی افزایش پیدا خواهد کرد. پس ما در موقعیت قدرتمندانه‌ای برای خریدهای بیشتر خواهیم بود. رویکرد ما در خریدها نیز تغییر نمی‌کند. به‌دنبال تیم‌های عالی، مجموعه‌های عالی و معاملات سودآور برای شرکت می‌گردیم؛ مثل همین خرید که انتظار می‌رود از لحظه‌ی تکمیل شدن، مدام افزایش‌دهنده‌ی درآمد و سود ما باشد».

تیک-تو اعلام کرد که پروسه‌ی خرید شرکت Zynga تا ۳۰ جون/ژوئن ۲۰۲۲ (۹ تیر ۱۴۰۱) تکمیل خواهد شد. Take-Two Interactive می‌خواهد تبدیل به یک غول بزرگ در صنعت بازی‌های موبایل شود و همزمان به فعالیت گسترده‌ی خود در جهان بازی‌های کنسولی و کامپیوتری هم ادامه دهد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده